12:00, 14 квітня 2020 р.
Надійне джерело
Як проходить дистанційне навчання у Полтаві під час карантину: розповідь полтавських викладачів
Як проходить дистанційне навчання учнів та студентів під час карантину у Полтаві нашому виданню розповіли полтавські викладачі. Вони поділилися з нами, які інтернет-програми використовують для онлайн уроків, та розкрили складнощі та переваги такого способу навчання.
Викладач української мови та літератури Полтавської школи-інтернат спортивного профілю Оксана Бондарчук розповідає, що користується програмою для дистанційного навчання «Моя школа».
- За її допомогою маємо постійний контакт з учнями та батьками, надсилаємо у повідомленнях (є така функція) підібрані завдання, тести, презентації і так далі, - каже Оксана Бондарчук. - Перевірені роботи оцінюємо та виставляємо оцінки в електронному журналі в цій самій програмі. Кожен учень індивідуально бачить свою оцінку, похвалу чи зауваження. Дуже зручно.
Оксана продовжує:
- Складно тому, що не вистачає живого спілкування, адже онлайн його не заміниш. Намагаюся робити так, аби учні не нудьгували під час дистанційних занять. Зацікавлюю своїх учнів різноманітними завданнями, на кшталт , вивчити вірш та записати відео, виконати завдання з ілюстраціями, коміксами. Щодо батьків, то стосунки з ними стали рідними та тісними, напевно, вони тільки зараз по-справжньому зрозуміли наскільки велика функція та роль вчителя.
Викладач інформатики Української медичної стоматологічної академії Світлана Оленець розповідає, що для дистанційного вивчення предмету “Медична інформатика” серед студентів 2 курсу факультету підготовки іноземних студентів (англійська мова навчання) створено два окремі класи Medical informatics(Medicine) і Medical informatics (Dentistry).
- У класи завантажена наступна інформація: матеріали з теми заняття, додаткові матеріали (презентації, відео-демонстрації, приклади робіт), відео та текстове пояснення виконання завдань, тестові завдання, створені за допомогою Google форм, - розповідає Світлана Оленець. - Проводимо консультації за допомогою програми Zoom, де також розбираємо питання по темі. Додатково створили чат у Facebook, де студенти можуть оперативно одержувати інформацію.
Світлана Оленець розповіла, що оцінки виставляються у спеціально створеному Журналі (Excel) за наступні види робіт: тестова перевірка, конспект, написання ментальної карти, виконання практичного завдання. Відповіді на завдання приходять безпосередньо на e-mail адресу викладача.
- Також проводимо відробки лекційних занять за допомогою відео-конференцій, - ділиться Світалана Оленець. - Щодо складнощів дистанційного способу навчання, то особисто мені дійсно дуже складно так працювати, адже студенти, особливо іноземці, дуже люблять махлювати, а я прагну ставити оцінки справедливо.
Викладач математики та інформатики Полтавської гімназії «Здоров’я» №14 Олена Герасименко розповідає:
- Через карантин, батьки і діти опинились у полоні своїх же домівок. Але це не є приводом до припинення навчання. Тому у нашій гімназії вчителі вдосконалюються, опрацьовують та опановують різні платформи для викладання дистанційного навчання. Більшість педагогів школи працюють з учнями на платформі Googleclass. Вона допомагає створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями. Також один з найпростіших і зручних сервісів –GoogleForms. Його використовуємо, щоб створити онлайн-тестування і автоматично перевірити його результати, де автоматично учні також побачать свої оцінки.
Олена Герасименко продовжує:
- Є платформа LearningApps.org - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використання і на уроках, і позаурочний час, і для малечі, і для старшокласників. При дистанційному навчанні учні нашої гімназії залюбки виконують вправи.
За словами Олени Герасименко, також педагоги гімназії користуються такими платформами, як:
- МійКлас - пропонує широкий спектр матеріалів — завдання, теорія та тести у шкільних предметах. Кожне завдання має кроки розв'язання, таким чином учень може самостійно вивчати предмет і вчитися на своїх помилках;
- EdModo - освітня технологічна платформа, що пропонує комунікацію, співпрацю та можливість тренерської роботи, дає вчителям змогу ділитися вмістом, створювати тести, вікторини та опитування, керувати спілкуванням з учнями.
- Багато вчителів мають свої сайти, на яких і працюють з учнями, - додає Олена. – Та найголовнішою частиною дистанційного викладання матеріалу нашої школи є он-лайн-уроки. Педагоги використовують для цього конференції в Zoom та Viber.
Раніше ми писали Полтавські викладачі і студенти показали американцям Україну онлайн
Бажаєте отримувати найважливіші новини Полтави у месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
16:11, 16 жовтня
12:37, 6 листопада
12:09, 4 листопада
00:23, 5 листопада
11:16, 4 листопада
live comments feed...