15:42, Сьогодні
Надійне джерело
Понад 130 звернень за тиждень: ліфти, соціальна допомога, ЖКГ та декомунізація — що найбільше турбує жителів Полтавщини
Людина телефонує на гарячу лінію. Фото: 0532.ua, згенероване через ШІ
За минулий тиждень фахівці обласного контактного центру отримали понад 130 дзвінків. Кожне третє питання стосувалося соціальної тематики, а також продовжують переважати запити щодо призначення та продовження виплати державних грошових допомог – більше половини від усіх заяв даної сфери.
Про це повідомили в пресслужбі Полтавської ОВА.
«Тематика ЖКГ озвучувалася заявниками у кожному четвертому зверненні. Більшість цих заяв і скарг містила зауваження щодо оплати рахунків за компослуги, нарахованого боргу тощо. Фіксуються поодинокі вимоги здійснити ремонтні роботи ліфтів у багатоквартирних житлових будинках та щодо неналежного обслуговування прибудинкових територій», - йдеться в повідомленні.
Також зазначається, що досить активно надходили звернення з питання завершення процесу декомунізації насамперед в Полтавській громаді. Турбували мешканців області й вирішення організаційних питань у сфері охорони здоров’я тощо.
Більшість звернень було зареєстровано від жителів Полтавської, Кременчуцької та Гадяцької ТГ.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot.
Стежте за усіма новинами у нашому Telegram.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
18:00
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
live comments feed...