• Головна
  • Засновниця полтавського бренду Richka:«Наш бізнес стартував під час війни»
17:00, 2 травня 2023 р.
Надійне джерело

Засновниця полтавського бренду Richka:«Наш бізнес стартував під час війни»

Засновниця полтавського бренду Richka:«Наш бізнес стартував під час війни»

Бренд Richka з’явився на українському ринку півтора роки тому. Відтоді їхня продукція завойовує все більше коло прихильників у всіх куточках України. У чому особливість? Це вирощування ефіроолійних культур: чебрець, шавлія, гісоп, лаванда, валеріана, ехінацея. З цих рослин виробляють натуральні ефірні оліі, гідролати, чаї, масажні масла, аромосаше. Про всі нюанси ми дізнавалися під час одного крафтових ярмарків.

«Ми – місцеві підприємці з села Щербані. Дуже любимо рідний край, рідну Ворсклу. Наші поля знаходяться біля Ворскли. Звідси і назва – Richka. Перша ідея створення була така: хотілося ласувати чаєм, який створений на основі натуральних трав» - знайомить з асортиментом менеджер з продажу Марія Манько.

Засновниця полтавського бренду Richka:«Наш бізнес стартував під час війни», фото-1

Зразки першої продукції презентовано вже під час війни. І зараз, попри все бізнес розвивається – ділиться спогадами засновниця Світлана Чуб.

Засновниця полтавського бренду Richka:«Наш бізнес стартував під час війни», фото-2

«Часто питають: як ви ризикнули в такий час? Але бізнес запрацював під час війни. Продукція вже була виготовлена, тому лишалося тільки стартувати. І не зважаючи на що, ми почали активно розвивати справу. Для того, аби презентувати себе, почали брати участь у крафтових ярмарках. Згодом стали співпрацювати з місцевими кав’ярнями – зараз нашу продукцію продають вже у 23 локаціях.

Віднедавна постачаємо її на всеукраїнські мережі. Полтавщина - це край, де найкращі чорноземи, екологія. Починала я свою діяльність в агробізнесі. Згодом захотілося чогось «жіночого», душевного, так би мовити. І виник задум створити вій бренд. Так і родилася Richka».

Один із головних факторів якості продукції - це натуральність, чим більше у складі барвників, консервантів, тим більше шкідливих речовин потрапляє у організм.

Світлана Чуб переконана: культура використання натуральних ефірних олій сьогодні в Україні не надто розвинена, оскільки вимагає великого відсотку ручної праці. Один з кращих наших чаїв - «Смарагдова далечінь», виготовляється із сировини, яка збирається тільки вручну.

Зокрема, на сайті бренду читаємо:

« Якісна сировина - це 70% впевненості у натуральності продукту. Наш замкнутий цикл виробництва триває майже від 6 міс до 1 року, як кажуть від «зернини до хлібини». Наприклад валеріану лікарську вирощують для нашого чаю «Солодких снів» біля 14 місяців. Спочатку висівається насіння в спеціальні касети в кінці серпня, весною у травні іде висадка розсади у відкритий ґрунт, а у жовтні починається викопка коренів валеріани. Кореневища сушиться в спеціальних шафах при температурі до 40 градусів, що б збереглися усі поживні речовини. Оптимальна температура сушки різна і залежить від хімічного складу сировини і деяких властивостей біологічно активних речовин. Листя, квіти і трави сушать, захищаючи їх від сонячного світла, щоб листя не жовтіли, квіти не вигорали, не втрачали природну забарвлення".

Пакування чаїв на виробництві відбувається із застосуванням системи ХАСПП.

Засновниця полтавського бренду Richka:«Наш бізнес стартував під час війни», фото-3

«Якщо почати використовувати у побуті запахи натуральні ефірних олій, якість та сприйняття життя поступово зміняться на краще»- пише Світлана Чуб.

Читайте також: У нас немає двох однакових цукерок» - в Полтаві виготовляють шоколад, про який знають за кордоном

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#крафтові виробники #рослини #олії
Оголошення
live comments feed...