
Новини компаній
10:39, 7 лютого 2021 р.
SMM: таргетинг та ретаргетинг - особливості, коли і як використовувати
Новини компаній
На сьогодні існує безліч нових термінів якими користуються веб дизайнери, студії, користувачі інтернету. Назви змінюються, вводяться нові поняття. Для того щоб тримати свою фірму або себе як спеціаліста на гребені хвилі популярності на просторах інтернету постійно треба моніторити усі нововведення. Складно і неможливо розібратись тільки на перший погляд, просто не варто братись за усе одночасно. Для початку варто розібратись з термінологією.
Основна термінологія
SMM – це маркетинг у соціальних сітях. Це повноцінний інструмент а не лише просування товару чи послуги через відповідні соціальні платформи. Основна задача SMM полягає у створенні текстового чи відео повідомлення, яке самі користувачі будуть надалі поширювати у соціальних мережах. Творцю ролику вже не буде необхідності що небудь робити, його витвір починає жити власним життям.
Досліди та опитування показали, що такі повідомлення, які розсилаються самими користувачами викликають набагато більшу довіру ніж інші види реклами.
Таргетинг – це спеціальний рекламний механізм який допомагає виявити цільову аудиторію. Найбільш популярним видом таргетингу є підбір рекламних площадок. Ваша реклама не показується безцільно, не розсилається як спам, вона йде до конкретного адресата, якого з великою долею ймовірності вона зацікавить.
Ретаргетинг – це пере направлення. Сама реклама працює так само як таргетинг, але вона розсилається тільки тим користувачам які вже заходили на даний сайт або шукали цей товар чи послугу. Багато хто стикається з ретаргетингом, коли після пошуку у інтернеті певного товару в майбутньому постійно натикається на нього у рекламі.
SMM агенство Є-Клієнт https://e-client.online/ має гарний досвід у просуванні на просторах інтернету. Це просування преміям класу за доступні кошти.
В яких випадках потрібно застосовувати таргетинг, а в яких ретаргетинг?
Сьогодні важливо привернути увагу до свого продукту чи послуги, але разом з тим це дуже важко зробити. Ринок перенасичений, неправильно використана реклама просто може не спрацювати. Що ж робити у такому випадку?
По-перше, потрібно зрозуміти і прийняти той факт, що реклами зараз забагато, як у реальному житті, так і у мережі інтернет. Часто вона не тільки не приваблює клієнта а й навпаки відштовхує.
По-друге, вивчити спеціальні методики розміщення інформації або краще довірити її професіоналам. Наприклад можна замовити налаштування таргетованої реклами https://e-client.online/ у SMM агенстві Є-Клієнт.
Види таргетингу:
- зображення – приваблива картинка або фото, що закликатимуть клієнта до певної дії;
- декілька зображень – якщо потрібно детально прорекламувати свою послугу чи товар;
- відео – цікавий відеоряд під оригінальну музику привертає увагу і має більше шансів зацікавити потенційного клієнта і сподобатись йому;
- слайд-шоу – це альтернатива відео, яка краще підходить для мобільних пристроїв;
- добірка товарів – коли іде реклама одразу декількох товарів продавця.
Ретаргетінг реалізується за допомогою окремого фрагмента коду, що спрацьовує на певні дії людини в інтернеті. Тобто людина відвідала сайт але нічого не придбала і не замовила. Спрацьовує код і тепер на аккаунт, з якого було входження буде приходити інформація про подібні товари чи послуги.
Найкращим варіантом буде одночасно використовувати і таргетинг і ретаргетинг. У цьому випадку досягнеться максимальний результат, а продажі зростуть у кілька разів
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
Оголошення
18:36, 16 квітня
10:58, 19 квітня
16
18:35, 16 квітня
179
live comments feed...