15:59, 10 червня 2017 р.
В одному з магазинів Полтави людині продали пахлаву з пліснявою
В одному з кондитерських магазинів Полтави на вул. Соборності продали пахлаву з цвіллю.
Про це повідомили покупці в соцмережах і виклали фото.
Цікаво, що цей магазин на вулиці Соборності відкрився недавно, наприкінці травня.
Коли права споживача порушені — що робити?
Крок 1. Із претензіями і копією розрахункового документу необхідно звернутися до продавця товару/надавача послуги, які не влаштували. У двох екземплярах потрібно підготувати заяви з обґрунтованими зауваженнями та вимогами. Якщо порушник відмовляється взяти заяву з рук постраждалого споживача — надіслати її йому рекомендованим листом.
Зазвичай на цьому етапі більшість непорозумінь вирішується на користь споживача.
Крок 2. Якщо недобросовісний продавець товару/надавач послуг відмовляється йти назустріч або споживач не отримав відповіді від нього на свою заяву, необхідно сформувати пакет документів до ГУ Держпродспоживслужби у Полтавській області (36020, м.Полтава, вул.Воскресенський узвіз, 7). Туди входить: чек, квитанція або договір про придбання товару/послуги, заява із описом проблеми та точною назвою суб’єкта господарювання, фактичною адресою його роботи або/та місцезнаходженням торгівельного павільйону. Також варто додати копію заяви, яка попередньо направлялася порушнику поштою.
Тільки за наявності назви та адреси суб’єкта господарювання держслужбовці можуть позапланово перевірити недобросовісного підприємця/заклад. На все про все у них — 30 календарних днів.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
Оголошення
08:45, 17 грудня
08:44, Вчора
12:07, Сьогодні
19:01, 18 грудня
11:06, 16 грудня
2
live comments feed...