15:16, 19 серпня 2015 р.
Перші волонтери call-центру психологічної допомоги учасникам АТО поділилися враженнями від навчання
Волонтери call-центру завершили теоретичну частину навчання, яка тривала трохи більше тижня. Учасники проекту поділилися враженнями від навчання та розповіли про те, як воно на них вплинуло.
Серед тих, хто захотів допомогти у створенні call-центру – люди різного віку та статі, з психологічною освітою та без неї. Але усіх їх об’єднує те, що вони не можуть лишитись осторонь війни.
Один із волонтерів – Тарас Синяговський. Він боєць батальйону «Айдар», побував в полоні. Через отримані травми не може далі воювати, але хоче усіляко допомогти захисникам Вітчизни. Чоловік говорить, що курс підготовки для нього – величезний досвід.
– Я навчився не просто говорити, а й керувати розмовою, – говорить Тарас Синяговський. – Дуже важливо вміти підвести розмову до потрібної теми, щоб вчасно «розрядити» ситуацію та зняти емоційне навантаження з людини.
Інша волонтерка – Ксенія Костюченко – говорить, що ці навчання цілковито себе виправдали. Дівчина хоче бути корисною для тих, хто зараз на фронті, їх сімей та переселенців:
– Головний висновок, який я зробила, – не обов’язково давати поради, – ділиться вона своїм досвідом. – Найголовніше – вміти вислухати.
Чоловік Ілони Довженко повернувся з війни, і вона на собі відчула усі важкості психологічної реабілітації військового.
– У мене чудовий чоловік, і я ні в жодному разі не нарікаю, але він повернувся з війни зовсім іншою людиною. Є речі, настільки жахливі, що ними не поділишся із друзями чи родиною. Тому й потрібні такі лінії емоційної допомоги.
Сам процес навчання здивував Ілону. Вона очікувала лекцій та «університетської» начитки, натомість акценти ставилися більше на взаємодію між учасниками.
– Нам не казали, як робити, – говорить Ілона, – нас направляли. Ми повинні були самі здогадатися та додуматися. Такий досвід набагато цінніший, аніж зазубрювання начитаного матеріалу.
Автор проекту учбового центру волонтерів call-центру емоційної підтримки в Полтаві Волдімарас Ажубаліс говорить, що за основу як самого центру, так і навчання, взятий литовський досвід. Викладачі курсів – литовські спеціалісти із великим досвідом роботи.
Попереду – 200-годинна практика, де одні вже відразу можуть починати працювати волонтерами емоційної допомоги на лінії телефону, а інші – поки будуть лише спостерігачами. Але не всі дійшли до цього етапу – із тих, хто зголосився бути волонтером (а це майже 50 чоловік), залишилось 20.
Окрім того, продовжується набір у наступні групи. Зареєструватися можна за посиланням. На усіх учасників чекатиме співбесіда, теоретична частина та практика. Після проходження курсу волонтери отримують сертифікат та мають можливість стати викладачами для інших волонтерів.
Довідка: Організатором call-центру є Фонд «Унія 1219» за підтримки литовських міністерств — охорони краю, закордонних справ, внутрішніх справ та департаменту поліції при міністерстві внутрішніх справ. Проект фінансується Програмою розвитку співробітництва та популяризації демократії Міністерства закордонних справ Литовської Республіки (Orange projects).
Від української сторони партнерами стали ГО «Асоціація ветеранів та учасників АТО Полтавщини», ГО «Центр стратегічних комунікацій».
Також партнером реалізації став голова Полтавської ОДА Валерій Головко.
Прес-служба Полтавської ОДА
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
Оголошення
16:46, Сьогодні
1
22:08, 25 грудня
17:01, 23 грудня
live comments feed...