
Новини компаній
10:03, 27 березня
Корпоративні подарунки: яку роль вони мають у формуванні бренду?
Новини компаній
Корпоративні подарунки – важливий інструмент, який використовується у комплексній рекламній кампанії. Вони дають можливість сформувати імідж, зміцнити зв'язок між організацією та працівниками, залучити клієнтів. Головне завдання таких презентів – просування бізнесу та його розвиток. Якщо правильно користуватися сувенірами, то можна посилити багато маркетингових складових:
- Рекламу – незвичайний подарунок багато хто захоче показати своїм знайомим, тому він буде чудовим носієм реклами;
- Зв'язки із громадськістю. Завдяки таким подарункам, ви зможете проінформувати оточуючих про компанію та про те, які послуги вона надає;
- Стимулювання покупок. Презенти сприятливо позначаються на кількості замовлень, тому окупляться незабаром.
В інтернет-магазині ви можете ознайомитись з широким вибором, підібрати те, що сподобається та купити корпоративні подарунки. Вони можуть бути різними, не обов'язково всім дарувати однакові.

Коли дарують корпоративні подарунки?
Є кілька основних причин, коли корпоративні подарунки мають актуальність:
- Підвищення рівня лояльності клієнтів та залучення нової клієнтської бази;
- Забезпечення тривалого контакту з логотипом, що є рекламою;
- Розширення аудиторії, яке приверне увагу нових партнерів;
- Економія бюджету реклами;
- Поліпшення взаємодії із брендом.
Який основний прийом для реклами товарів чи послуг? Багато хто купує рекламу на ТБ, але вона може дратувати глядачів. Подарунки з логотипом допоможуть викликати почуття подяки, зацікавленість та позитивні емоції. По суті, після отримання корпоративних подарунків люди виявляють велику лояльність до компанії, що дозволяє збільшити прибуток.
Сувеніри – те, що завжди стане в нагоді
Корпоративні подарунки – один із способів реклами, що має найбільшу ефективність. Презентами можна скористатися тривалий час, оскільки вони практичні, і стають частиною повсякденного життя. Це буде не простий кухоль чи блокнот, а носій бренду компанії, яким можна користуватися. Кожна компанія самостійно може підібрати продукцію, яка подобається. Вона може безпосередньо відображати особливості діяльності компанії або бути універсальною. Економити на подарунках не варто, тому що їх якість прямо говоритиме про імідж компанії.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
09:49, Вчора
14
11:37, 28 березня
11:05, 19 березня
3
09:43, 21 березня
24
19:51, 29 березня
live comments feed...