• Головна
  • Креатив на арту: 14 креативників зі всієї України змагатимуться за донати на потреби артилерії
19:20, 16 жовтня 2023 р.
Надійне джерело

Креатив на арту: 14 креативників зі всієї України змагатимуться за донати на потреби артилерії

Креатив на арту: 14 креативників зі всієї України змагатимуться за донати на потреби артилерії

Благодійна організація "Реактивна Пошта" разом зі своїми друзями запустила конкурс серед усіх бажаючих “Креативна пошта”.

Для участі креативники повинні були створити невеликий ролик для соцмереж про роботу артилерії, а головною вимогою до нього була спроможність генерувати донати. Протягом 4 тижнів учасники надіслали понад півсотні креативів. Однак лише 14 роликів увійшли до шорт-ліста. Голосування за креативи триватиме до 5 листопада. На сайті БО "Реактивна Пошта" ви можете обрати декількох переможців. Кількість вподобайок, що може поставити користувач на ролики не обмежена. 

«Зараз, аби залучати кошти, треба бути не просто благодійною організацією, а й комунікаційником, креативником, диджитальником і так далі. Тож ми організували нестандартний для нас збір — збір рекламних креативів. Ми просили людей, професійних у сфері комунікацій, задонатити свої скіли, аби ми могли отримати висококласні ролики, які своєю чергою забезпечили б збір донатів», — розповідають співзасновники БО Дмитро Чуканов і Павло Нарожний.

Автори вкладали в ролики не тільки креативність, а й усю жагу скорішої перемоги.

«Ми сформували шорт-ліст із 14 абсолютно унікальних відео!», —зазначає Сергій Токарєв, IT-бізнесмен і співзасновник технологічної компанії Roosh, який виступив ідейним організатором, партнером конкурсу та членом журі. До складу журі також увійшли: Тетяна Гайдук, ведуча KYIV NOT KIEV і Creative Services Director в компанії стратегічних комунікацій Truman; Дмитро Чуканов та Павло Нарожний. 

Та, за їхніми словами, найбільш вагомою була участь п’ятого члена журі — артилериста за професією. Ним став Сергій Баранов, бригадний генерал, начальник Головного управління ракетних військ і артилерії та безпілотних систем Генерального штабу ЗСУ:

«Наші ракетні війська та артилерія втричі ефективніші за ворожі. Тож чудово, що є конкурс, який популяризує артилерійську справу та розкриває потреби українських артилеристів для цивільних людей. Від підтримки кожного окремого громадянина залежить спільна Перемога».

Надалі голосування за креативи передається в руки українців. До 5 листопада ролики будуть змагатись за першість у двох номінаціях:

1.Високоточний креатив. Три автори, за чиї доробки проголосує найбільша кількість людей на сайті Реактивної Пошти.

2.Враження в серце. Три учасники, що залучать якомога більше донаторів із промотування роликів усоцмережах організатора.

Переможці отримають по планшету Apple iPad Pro. А учасник, чия робота вразить журі найбільше, візьме гран-прі — Apple iMac. Від подарунків також можна відмовитися. Тоді Сергій Токарєв потроїть їхню вартість і передасть кошти на закриття поточних потреб артилеристів. 

Проєкт запрошує долучитися до голосування за фаворитів: серцем — на сайті та гривнею — коли натрапите на рекламний ролик у соцмережах.

Результати конкурсу будуть опубліковані 10 листопада на сайті та в соцмережах Реактивної Пошти.

Стежте за усіма важливими новинами у нашому Telegram.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#"Реактивна Пошта" #конкурс #відео #ідеї #голосування
Оголошення
live comments feed...