10:30, 30 вересня 2023 р.
Надійне джерело
У Полтаві в Центрі Дія.Бізнес пройшов фінальний інтенсив для ВПО, присвячений таргетингу
У полтавському Центрі Дія.Бізнес 28 та 29 вересня відбувся безоплатний тренінг для переселенців на тему таргетованої реклами. Участь у навчальному інтенсиві брали ВПО з різних областей України.
Їх навчав Богдан Гутиря — таргетолог та Performance Marketing Team Lead команди таргетологів, які працюють з бюджетом в $150-180 тис. на місяць та мають середню прибутковість 250%. Фото з заходу зробили журналісти 0532.ua.
Програма навчання розрахована на майже цілий робочий день — початок о 10:00, кінець — о 18:00. Проте є перерви на каву та обід, тому у студентів є час, аби перепочити та краще засвоїти нові знання.
«За два дні постараюсь максимально видати як теорію, так і практику, щоб люди змогли навчитися самостійно налаштовувати таргетовану рекламу собі, а можливо також і знайомим чи потенційним клієнтам. Таким чином, вони вже скоро зможуть на цьому заробялти», — розповів Богдан Гутиря.
У перший день студентів вводили у теорію інтернет реклами. Богдан розповідав про принципи роботи реклами, про те, як алгоритми Meta (Інстаграм і Фейсбук) ідентифікують рекламу, як цікаву. Другий день безпосередньо присвятили практиці — учні брали з собою ноутбуки або планшети, щоб під керівництвом наставника створити рекламне оголошення у спеціальному кабінеті.
«Цей курс для початківців у рекламі, але нам важливо, щоб у людей було якесь базове розуміння маркетингу. В ідеалі, щоб це були власники малого бізнесу або SMM-спеціалісти, або люди, які хоч якось були дотичними до маркетингу», — уточнює спікер.
Богдан додає, що в більшості випадків до нього на навчання приходять підприємці. За його словами, люди по різному опановують даний вид маркетингу. Хтось вже через місяць комфортно себе почуває при налаштуванні та аналітиці ефективності реклами, а комусь потрібен цілий рік.
«Професія таргетолога є дуже актуальною. Постійно поступають запити на консультації та щодо ведення бізнесу. Великі компанії продовжують наймати спеціалістів. Через конкуренцію оплата в цій галузі трохи знизилася, адже раніше був більший попит і менше спеціалістів, але зараз початківці вже можуть отримувати зарплатню чи дохід у $300-500. Тим паче, що з фрилансу можна вийти на великий дохід, тому що в тебе є 24 години на добу, які ти можеш заповнювати будь-якими клієнтами. Коли знаходиться гарний клієнт, він може платити за 2 години роботи стільки, скільки платять в агенції за вісім», — резюмує експерт.
Анна киянка, але через війну переселилася в Полтавській області. Жінка вже на Полтавщині почала займатися продажем товарів для розвитку дітей.
«Мені стала цікава тема таргетингу, тому що я знаю, що це дуже ефективний метод просування, мені хочеться ефективно його використовувати», — ділиться Анна.
Світлана з Донеччини, але ще у 2014 році, через початок війни на Донбасі, переїхала в Дніпро, а вже від початку широкомасштабної війни переселилася в Полтаву. Тут дівчина відкрила клуб віртуальної реальності, каже, що завдяки рекламі хоче збільшити клієнтську базу.
«Я дізналася про інтенсив, тому що підписана на сторінку «Дії» в Інстаграм. Уже була на одній лекції, мені сподобалося, тому прийшла на більш поглиблене навчання. З маркетингом я пов’язана, тому що пішла у сферу SMM. Є своя бізнес-сторінка, яку веду. Навчилася налаштовувати рекламу самотужки, але хочу більш поглиблено це вивчати», — стверджує Світлана.
Ніка переїхала в Полтаву з Харкова, де продовжує дистанційне навчання. Дівчина з грудня почала працювати в Містохаб, там вона відповідає за просування, тому хоче розвити свої навички в цій діяльності.
«Взагалі я SMM-ниця та PR-ниця, а невдовзі ще буду відповідати й за таргет. Раніше я вже налаштовувала рекламу, але хочу покращити свою продуктивність», — каже Ніка.
Цей інтенсив проходить у межах курсу «Швидко старт», який розпочався в липні цього року. Мета проєкту — підвищити рівень інтеграції ВПО в соціально-економічне життя Полтави та області шляхом проведення освітніх курсів, бізнес-кемпу та ярмарку вакансій.
«Перший курс ми проводили для фотографів. Другий — дизайн та ілюстрація. Третій курс присвятили для діючих підприємців «Бізнес-кемп». Четвертий курс був для SMM-менеджерів, і цей заключний навчальний курс у нас для таргетологів. Фіналізується вся навчальна програма 12 жовтня», — розповіла деталі Ольга Чернявська, продакт-менеджерка Центру підтримки підприємців Дія.Бізнес Полтава.
Цьогорічна програма завершиться ярмарком вакансій, куди запросять усіх охочих, хто шукає роботу. Там будуть присутні роботодавців, які шукають працівників. Метою заходу буде познайомити їх один з одним.
«Також у рамках цього ярмарку, крім індивідуальних консультацій, будуть проведені три івенти. Перший — як скласти сучасне резюме, другий івент присвятять темі успішного проходження співбесіди, та третій — самопрезентація, починаючи з телефонного дзвінка, закінчуючи безпосередньою зустріччю. Загальна наша мета допомогти полтавцям і ВПО знайти роботу або кваліфікований персонал», — додала пані Ольга.
«Швидко старт» реалізується в межах проєкту «Інтегрований розвиток міст в Україні ІІ», який координує німецька урядова компанія GIZ за фінансуванням урядів Німеччини та Швейцарії.
Нагадаємо, Центр «Дія. Бізнес» спільно із партнерами провів бізнес-кемп для діючих підприємців.
Стежте за усіма новинами у нашому Telegram.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
08:44, 20 грудня
12:07, 21 грудня
08:45, 17 грудня
live comments feed...