• Головна
  • Абонентська служба «Полтаватплоенерго» починає роботу в режимі карантинних обмежень
16:30, 23 вересня 2021 р.
Надійне джерело

Абонентська служба «Полтаватплоенерго» починає роботу в режимі карантинних обмежень

Абонентська служба «Полтаватплоенерго» починає роботу в режимі карантинних обмежень

Від сьогодні, 23 вересня, через запровадження по всій Україні "жовтого" рівня епіднебезпеки, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» здійснює прийом споживачів з урахуванням карантинних обмежень.

Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» працює за таким графіком:

— понеділок – четвер — з 08:00 до 17:00

(із 12:00 до 13:00 на час прибирання та дезінфекції приміщення абонентської служби прийом споживачів не проводитиметься);

— п'ятниця — з 08:00 до 16:00

(із 12:00 до 13:00 на час прибирання та дезінфекції приміщення абонентської служби прийом споживачів не проводитиметься);

— субота та неділя — вихідні.

Відвідувати абонентську службу «Полтаватеплоенерго», відповідно до рекомендацій МОЗ України, споживачі зможуть із додатковими обмеженнями.

А саме:

  • усім відвідувачам проводитиметься температурний скринінг. Ті, в кого буде виявлено температуру тіла понад 37,2°С або ознаки респіраторних захворювань, не допускатимуться до приміщення абонентської служби;
  • — на вході до приміщення буде організоване місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками;
  • — очікування прийому відбуватиметься ззовні приміщення абонентської служби з дотриманням принципів соціального дистанціювання (відповідно до нанесеного маркування на відстані 1,5 м);
  • — до офісного приміщення допускатимуться відвідувачі тільки в респіраторі або захисній масці, у тому числі виготовленій самостійно;
  • — прийом здійснюватиметься з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м);
  • — дозволятиметься одночасне перебування відвідувачів з розрахунку не більше однієї особи на 4 кв. м площі зали обслуговування.

«Полтаватеплоенерго» рекомендує полтавцям надавати перевагу дистанційному отриманню консультацій. Це дозволить не лише отримати консультацію в більш комфортних умовах та в зручний для споживача час, а й уникнути черг і зменшить ризики через скупчення людей під приміщенням абонслужби підприємства. До того ж набутий у період минулорічного карантину досвід довів ефективність такого підходу.

Для отримання консультацій та інформації щодо стану розрахунків споживачі можуть у робочий час зателефонувати на багатоканальну інформаційно-довідкову лінію абонентської служби на номер (0532) 510-455.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#полтаватеплоенерго #карантин #обмеження
Оголошення
live comments feed...