• Головна
  • Отримали СМС про знижку, не поспішайте до магазину - досвід кременчужанки
11:07, 15 січня 2013 р.

Отримали СМС про знижку, не поспішайте до магазину - досвід кременчужанки

Обережно: пропозиція дешевого товару може виявитися хитрим маркетинговим ходом, що приховує справжню ціну.

- Не так давно я отримала СМС-повідомлення від одного з супермаркетів побутової техніки, - розповідає кременчужанка Світлана. - Пропозиція була спокусливою: «При купівлі товару в кредит - знижка 20%» - лише три дні. Грошей у кишенях було обмаль, але хотілося новий мобільний телефон. Тим паче, що коли порівняла ціну на одну й ту саму модель у магазині та в інтернеті, виявила, що зі знижкою (у магазині) буде дешевше. Сидять привабливі дівчата - кредитні експерти, біля них таблички - 0%. О, думаю, поталанило! Продавець-консультант починає виписувати рахунок на товар, з яким я маю йти до працівника банку. Агітує ще купити якийсь аксесуар на додачу до телефону, теж у кредит. Я відмовляюся, а він мені - це умови акції. Дивуюся: в СМС про аксесуари нічого не сказано. Та вибираю якусь копійчану дрібничку. І тут я помічаю: з рахунком щось не те! «На виході» отримую ціну на товар (мінус аксесуар) без обіцяної 20-відсоткової знижки.  

- Куди ж поділася моя знижка? - поцікавилася я у продавця Віталія.  

- Ваша знижка пішла на оплату страховки та додаткової гарантії на товар від магазину, - пояснив він.  

- Але ж ви мені нічого не сказали про гарантію, коли виписували чек! - обурююсь я. А привітливий Віталій мовчить та посміхається.  

Та найбільший «сюрприз» чекав при оформленні кредиту: дивлячись на таблички 0% я чекала, що це буде розстрочка (нехай із комісією, бо банку ж треба на чомусь заробити). Але мені сказали: оскільки на цей товар магазин і так дає знижку, то кредит - на загальних умовах, тобто під 5%. І тут моя знижка за півроку виросла у переплату близько 600 гривень! Я попросила покликати старшого менеджера - дуже вже мені не сподобалися справжні умови «акції». Той прийшов і пояснив: ви ж отримали СМС про знижку за умови купівлі у кредит, а не в розстрочку. Що ж, погоджуюсь, але запитую:  

- Мені не зрозуміло, чому при оформленні кредиту оці обіцяні 20% знижки одразу ж уходять на страховку та гарантію на товар? Про це ж у СМС нічого не сказано.

- Продавець, напевне, не зміг вам пояснити - він працює в нас лише тиждень. А страховка - це коли, наприклад, ви загубили телефон або його у вас викрали. Ви йдете до міліції, при наданні відповідних документів магазин вам повертає 99% вартості товару. З приводу гарантії: ви чудово знаєте, як працюють сервісні центри. Якщо у вас щось ламається, вони можуть тримати ваш товар і місяць, і два, і три. А згідно з нашим сертифікатом, термін ремонту складає 30 днів. Якщо протягом цього періоду сервісний центр не встигає, ви можете прийти до магазину, вам або повернуть гроші або замінять товар. Але додаткова гарантія - це за вашим бажанням, - визнає старший менеджер і таки пропонує переписати чек «без гарантії».  

Та я вже бачу, що все одно нічого не зекономлю. Прошу порахувати мені не кредит, а розстрочку. Мобілку я так і купила - без знижки: 5 платежів, розстрочка на 4 місяці. Переплата склала близько 100 гривень. І то добре, що не 600.   До речі, «за бажанням» виявилася й купівля аксесуарів - вони, як з’ясувалося, теж не були обов’язковою умовою акції. Дрібниця, але неприємно».  

Світлана каже, що тепер ретельно з’ясовує умови акцій та радить людям робити те саме. І рахувати переплату - навіть за так званий «кредит під 0%». Адже банки - не благодійники. Буде обов’язково або страховка, або комісія. Тож, якщо вже зважилися на кредит (чи то пак на розстрочку) візьміть суму щомісячного платежу, прорахованого банківським працівником, помножте на кількість місяців, складіть із першим внеском і порівняйте з цінником на товарі. Не злякало? Лише тоді платіть.  

«Третій товар у чеку - безкоштовно»

Кременчужанин Сергій розповів, як хотів придбати третій товар «на шару» і що його зупинило.  

- Зламався пилосос. Почали ми з дружиною обирати новий. А син каже: «О, може, ще планшет мені купите, ви ж обіцяли? А мамі кухонний комбайн дістанеться - безкоштовно!» Ну ми й «розкатали губу». Та з’ясувалося, що акційних товарів у супермаркеті обмаль, і потрібний нам комплект ми не знайшли: ні планшети, ні нетбуки магазин взагалі під акцію не пропонував. Порахували інший варіант: другий товар у чеку - за 50% вартості. Та тут уже дружина згадала, що такий самий кухонний комбайн бачила в іншому магазині та набагато дешевше.

Сергій каже, що врешті вийшли з магазину та вирішили порівняти ціни - пропозицій у місті море. Знайшли такий самий пилосос за акційною ціною на 300 гривень дешевше та відмовилися від ідеї купити «комплект».  

- На комплекті точно нічого б не зекономили: ціна за третій товар фактично закладена у двох інших, так само і знижка 50% на другий товар - теж умовна, адже ці ж самі моделі в інших торгових точках - дешевші, - ділиться спостереженнями Сергій.

Автор: Татьяна Донченко
http://www.telegraf.in.uahttp://www.telegraf.in.uahttp://www.telegraf.in.uahttp://www.telegraf.in.uahttp://www.telegraf.in.ua

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...