18:30, 6 листопада 2019 р.
Надійне джерело
У Полтаві продовжують працювати над маркетинговою стратегією і брендом міста
Бренд міста — один із важелів залучення туристів та інвесторів і популяризації міста серед містян. Саме над розробкою бренду міста вже кілька місяців поспіль полтавська громада, міська влада спільно з Інститутом регіонального розвитку Полтави та Проєктом міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС) працюють у робочих групах, на круглих столах та спільних засіданнях.
У Дискотечно-виставковій залі міського Будинку культури в режимі openspace знову зібралися небайдужі полтавці. Всіх об’єднує одна мета — розробити цільний та автентичний бренд міста. За результатами напрацювань розроблено попередню концепцію бренду: Полтава — історичне місто камерності та надії, колиска унікальних людей, місто традицій і справжньої української смачної кухні, затишне місто для душі, зелений листок на течії життя.
Серед іншого, робоча група розглядала можливість упровадження проєктів з розвитку бренду міста за трьома напрямками:
- проєкти щодо візуалізації, закріплення бренду міста в міському середовищі та інфраструктурі, зокрема формування інвестиційних продуктів, створення сучасної туристичної інфраструктури, громадського простору, транспорту та послуг;
- Проєкти спрямовані на пожвавлення бренду міста в культурному середовищі міста, зокрема проведення ділових і культурно-мистецьких заходів для мешканців;
- Проєкти щодо впровадження маркетингової стратегії, промоції та просування бренду міста.
Наразі до розробки маркетингової стратегії і бренду може долучитись кожен охочий містянин, громадські організації, говорить секретар Полтавської міської ради Олександр Шамота. Ґрунтуючись на цих напрацюваннях робоча група обере найбільш відповідні.
— Перевага роботи в режимі openspace в тому, що ми відкриті для кожної пропозиції. Кожен, хто має змогу і бажання, може висловити свої пропозиції. Потім із маси напрацьованих ідей ми всі разом виокремимо ті, які дадуть нам змогу реалізувати основну мету цієї роботи. Цей процес може зайняти приблизно 4 місяці. — зазначив секретар.
Після підготовчих і організаційних робіт буде проведено конкурс на компанію, яка професійно працюватиме над самим брендом і зможе якісно візуалізувати ідею полтавців, влади і міжнародних партнерів.
Заступниця міського голови з соціальних та економічних питань Тетяна Юрченко наголошує:
— Розробляючи новий бренд Полтави, ми ставимо перед собою важливу мету. Саме якісний брендинг показує інвесторам і туристам, що місто має своє унікальне бачення, свої традиції, історію, легенду - тобто, варте уваги і для туристів, і для реалізації інвестиційних проектів. А інвестиції – це нові робочі місця для полтавців і потужний поштовх до її економічного розвитку.
За матеріалом прес-служби Полтавської міської ради
Нагадаємо, раніше ми повідомляли, що у Полтаві остаточно сформували концепцію "Міста у смартфоні".
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
10:45
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
19:00, 10 грудня
19:00, 10 грудня
19:00, 10 грудня
19:00, 10 грудня
19:00, 10 грудня
live comments feed...