13:31, 20 листопада 2018 р.
В «Укрпошті» відповіли на претензії щодо довжелезних черг у Полтаві
Минулого тижня ми писали про ситуацію у центральному відділенні полтавської «Укрпошти». Там у довжелезних чергах з 30-50 людей нещасним клієнтам національного оператора доводиться годинами чекати, щоб отримати чи відправити свої посилки. При цьому, із 8 віконець відділення відправленнями займаються 1-2, тоді як інші працівники зрідка неквапливо приймають листи або продають марки.
Ми звернулися до керівництва полтавської філії «Укрпошти» за коментарем такого дивного розподілу навантаження у найбільшому відділенні. І коментар нас, зізнаємося, здивував:
– Черги у центральному відділенні – це знак нашої популярності, – передала нам слова свого директора представниця канцелярії Полтавської дирекції, – Якщо у центральному відділенні великі черги, то це означає, що послуги «Укрпошти» користуються попитом у населення.
Що ж, все досить логічно і послідовно. Якщо вже створювати штучний «совок» у своєму відділенні, то вже й обгрунтування цьому хай буде повністю «совкове». Замість того, аби просто перерозподілити навантаження і надавати найпопулярнішу послугу (прийом-видача посилок) не 1 касиру, а хоча б 4, Полтавська дирекція вирішила показати полтавцям усю свою «ажіотажність» і маринувати їх по 3 години в одній черзі.
До речі, автору цього матеріалу вже вдруге доводиться штурмувати центральне відділення, аби отримати посилку. Минулого разу цілий робочий день не хотілося витрачати на очікування. З другої спроби посилку вдалося отримати, відстоявши в черзі півтори години.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
live comments feed...