До уваги полтавців: як не втратити право на субсидію

До редакції 0532.ua надійшов лист від читача, в якому повідомляється про те, як можна лише одним підписом позбавити себе права на оформлення субсидії на комунальні послуги.

Текст листа ми публікуємо без змін.

"Ми давно звикли, що контролери «Полтавагазу» постійно відвідують помешкання громадян двічі на тиждень, в яких ведеться облік спожитого газу за допомогою лічильників, з метою постійного «уточнення показів лічильника». Дехто з цим змирився, дехто відкрито не впускає, особливо в негоду, дехто не відчиняє дверей, імітуючи відсутність господарів.

Цікаву картину я спостерігав на вулиці Правди обласного центру в середині квітня цього року біля дверей одного з приватних будинків. Пенсіонерка-господарка пред'являла контролерам розрахункову книжку. Дві жіночки-контролери записали покази лічильника до журналу на момент перевірки, тобто на 18 квітня. Жінка розписалась, бо покази були справжніми, відрізнялись від показів на 1 квітня на кілька кубометрів.

Тобто абонент розрахувався за березень 9 квітня і ніякої заборгованості не мав. Але жінки стали вмовляти стареньку розписатися в спеціальному акті про заборгованість перед «Полтавагазом» за квітень на 37,54 грн, запевняючи, що це проста формальність, про яку наче б то просить керівництво. Жінка нічого не розуміла, бо ж місяць ще не скінчився. Майже половину пенсії платила за газ, бо будинок на 79 кв.м, а проживає вона в ньому практично одна, інколи гостюють діти, які й допомагають матеріально. За кожний місяць покази знімала на перше число і сплачувала до 10 числа наступного, як тільки отримувала пенсію. Про яку заборгованість може йти мова ніяк не могла зрозуміти бабуся?

Пенсіонерка має вищу освіту і тому акт про заборгованість не підписала, як її улесливо не вмовляли контролерки поставити автограф. Відчувала, що якась оборудка за цією комедією тут прихована. Зателефонувала до управління з питань праці та соціального захисту населення, де їй і пояснили, що субсидія, про яку так багато повідомляють у ЗМІ, не буде надаватись тим громадянам, хто матиме заборгованість по оплаті комунальних послуг! 

Скількох людей похилого віку співробітники «Полтавагазу» вмовили підписати так звані акти про заборгованість? Ніхто не знає поки що. Все виявиться, коли через заборгованість стануть масово відмовляти у наданні субсидій.

Не всі ж старенькі після відмови в наданні субсидії підуть до «Полтавагазу» вистоювати довжелезні черги, щоб доказати, що заборгованість «липова». По судам тягатися по кілька місяців теж мало хто зможе. От і матимуть через ці «акти» обмануті громадяни величезні збитки".