У скільки кандидатам обійдеться секунда реклами на ТБ і радіо?

Українські телевізійники і радіоканали оприлюднили у виданнях «Урядовій кур'єр» і «Голос Україні» розцінки вартості ефірного часу для проведення передвиборної агітації. Секунда ефіру обійдеться кандидатам у суму від 12 копійок до 2,33842 тис. грн пише Ліга .

Зокрема, «1+1» візьме з кандидатів у президенти за секунду реклами від 235,22 грн рано вранці в будні дні до 2,33842 тис. грн увечері. Розцінки телеканалу «Інтер» коливаються від 67 грн у найбільш нерейтинговий час (3-5 годин ранку) до 2,667 тис. грн у вечірньому ефірі. Ефірна секунда «Нового каналу» обійдеться претендентам на пост Президента всього в 1 грн за нічний ефір у будні (3-6 годин ранку), а ось вечірній коштуватиме дорожче – 978,39 грн у період з 20:00 до 21:00. При цьому керівництво телекомпанії має намір двічі підвищити розцінки, і ближче до дня голосування вечір з «Новим каналом» коштуватиме кандидатам 3,49796 тис. грн у будні і 3,46608 тис. грн у вихідні дні (за секунду).

Запити радіокомпаній щодо вартості ефірного часу скромніші. Так, «Російське радіо» і «Хіт FM» встановили граничну ціну на секунду часу в 34,99 грн, радіокомпанія «Гала» – 14,2 грн, «Радіо Шарманка» – 2,9 грн, «Kiss FM» – 18 грн. Всього 12 копійок за секунду часу (з урахуванням ПДВ) попросить радіостанція «Європа ФМ» – така реклама «крутитиметься» на частотах радіо в Києві.

Національна радіокомпанія України готова віддавати ефір під політичну рекламу максимум за 29,04 грн.