Українці в інтернеті стали витрачати на 7% більше, а купувати на 8% менше

Фахівці торгового майданчика Aukro.ua проаналізували переваги покупців у 2 кварталі 2014

У квітні-червні користувачі торгового майданчика хотыли придбати, насамперед, предмети антикваріату і колекціонування, потім уже одяг і взуття, а також мобільні телефони і смартфони. Також до ТОП-5 найпопулярніших категорій товарів увійшли планшети-ноутбуки-комп'ютери і спортивні товари. Аналогічні товари користувалися попитом і в 2 кварталі минулого року.

У цілому за квартал обсяг покупок знизився на 7,5%, в ​​порівнянні з 2013 роком. Але витратили українці на куплені товари на 6,7% більше, і середній чек в цілому по майданчику виріс на 10,3 гривні.

Найбільше за рік подорожчали спортивні товари, середній чек за якими виріс на 16,8% або на 28 гривень. На 12% зросла ціна ТБ і відеоапаратури (середній чек збільшився на 43 гривні), на 11% - побутової техніки (на 31,7 гривні). На 8% подорожчали ноутбуки, планшети і комп'ютери (на 22 гривні), на 7% - мобільні телефони (на 20,8 гривень).

«На тлі політичного та економічного становища в країні, зростання цін і курсів валют, зниження обсягу продажів цілком закономірно. Особливо, враховуючи, що обсяг ринку скоротився приблизно на 15-20% », - зазначила маркетинг-директор Aukro.ua Анна Перевозник.