Вдосконалення організації особистого прийому та забезпечення системної роботи зі зверненнями громадян - це той пріоритетний напрямок роботи фахівців органів доходів і зборів, що сприяє формуванню партнерських відносин з платниками податків, повідомляють у Головному управлінні Міндоходів у Полтавській області.
З початку поточного року посадовцями органів Міндоходів області було здійснено 24 прийоми за зверненнями громадян, що на 13 прийомів менше, ніж за відповідний період 2013 року. Прийоми громадян здійснювалися в.о. начальника ГУ Міндоходів у Полтавській області, начальниками підвідомчих податкових інспекцій та заступниками начальників підвідомчих податкових інспекцій. Щодо основних питань, що порушувалися на особистих прийомах, то серед них: реструктуризація податкового боргу, контрольно-перевірочна робота, праця і заробітна плата, місцеві податки. Скарг на особистому прийомі керівництва ГУ Міндоходів в області у 2014 році заявлено не було, і повторних, неодноразових та колективних звернень на особистому прийомі також не було.
Нагадуємо, що особистий прийом проводиться згідно із затвердженими графіками прийому громадян посадовими особами, які підтримуються в актуальному стані. Для забезпечення прозорості у діяльності органів доходів і зборів області, інформація з питань організації прийому та розгляду звернень громадян податковими органами Полтавщини систематично розміщується на суб-сайті територіальних органів Міндоходів у Полтавській області, оприлюднюється у ЗМІ та розміщується на стендах в Центрах обслуговування платників.