Для створення максимально комфортних умов платникам при всіх територіальних органах Міндоходів Полтавської області створені та працюють 27 Центрів обслуговування платників. Сервісні центри мають зручну структуру для відвідувачів, в одному місці зосереджені всі необхідні послуги: реєстрація, консультація, надання адміністративних послуг, проведення звірок, прийом звітності, видача довідок, робота приймальні громадян. Платники податків мають змогу ознайомлюватися із переліком послуг, порядком їх надання в зручний для них спосіб, як на субсайті ГУ Міндоходів області poltava.minrd.gov.ua, в розділі „Центри обслуговування платників”, так і на інформаційних стендах безпосередньо в ЦОП. До того ж, крім роз’яснень з питань податкового законодавства, відвідуючи Центри обслуговування, платники можуть отримати кваліфіковані консультації з питань державної митної справи.
Загалом, за 2013 рік платникам податків Полтавщини було надано близько 1 млн. послуг в Центрах обслуговування платників. В тому числі: прийнято близько 600 тисяч звітів, надано близько 60 тисяч консультацій з питань податкового та митного законодавства та близько 135 тисяч адміністративних послуг. Зокрема, із числа наданих адміністративних послуг: видано 56,5 тисяч карток платника податків та 9,5 тисяч свідоцтв платника єдиного податку; проведено 9,3 тисяч реєстрацій книг обліку розрахункових операцій; видано 8 тисяч довідок про відсутність заборгованості зі сплати податків, які припиняють підприємницьку діяльність; проведено 5,7 тисяч реєстрацій розрахункових книжок та 5,8 тисяч реєстрацій книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку.
Для зручності платників та створення комфортних умов при поданні податкової звітності Центри обслуговування платників працювали в черговому режимі впродовж усіх Новорічних та Різдвяних свят. Лише за цей період до працівників Центрів надійшло понад 4 тисячі звернень. В результаті роботи відповіді на запитання та обґрунтовані роз’яснення всім були надані вчасно.