У Держпідприємництві обговорили питання розміщення зовнішньої реклами на автомобільних дорогах загального користування.
До участі в дискусії були запрошені представники Держпідприємництва, Європейської Бізнес Асоціації (ЄБА), Американської торговельної палати (АТП), Державтоінспекції та Асоціація зовнішньої реклами.
Приводом для зустрічі стали критичні заяви ЄБА та АТП стосовно законодавчих ініціатив у сфері зовнішньої реклами (законопроекти № 1125, № 2182а, № 0944).
Своїм виступом Голова Держпідприємництва Михайло Бродський звернув увагу на відсутність у європейських країнах подібної ситуації із засиллям зовнішньої реклами на дорогах.
«У першу чергу, засилля реклами над проїжджою частиною автодоріг призводить до великої кількості аварій в Україні. Значно більше ніж в Європі! Водії відволікаються. Хіба в Європі є такий безлад, як у нас!?», – наголосив Михайло Бродський.
Представник ДАІ, своїм виступом, підтвердив присутнім чисельність аварій на дорогах, причинами яких стали, у тому числі, обмежена видимість через розміщені щити.
Дії Європейської Бізнес Асоціації та Американської торговельної палати схожі на лобіювання інтересів певних бізнес-груп, оскільки закордоном забороняється розміщення реклами на автодорогах. У нас же асоціації виступають на стороні рекламодавців, а не безпеки громадян.
«Я закликаю увесь бізнесбути чесними! У першу чергу, до громадян, які є споживачами та які гинуть на дорогах через рекламні щити! Колись же потрібно це припинити», – наголосив Михайло Бродський.
Підсумовуючи результати наради, Голова Служби доручив детально ознайомитися з європейським досвідом, що дозволить знайти компроміс з бізнесом.
Окрім того, Михайло Юрійович зазначив, що на другому читанні, на якому парламентарії розглядатимуть згаданий законопроект, він буде гостро наполягати на забороні розміщення зовнішньої реклами над проїжджою частиною автодоріг загального користування.