З початку року оператори відреагували на понад 309 тисяч телефонних дзвінків громадян. Протягом листопада на лінію 102 звернулося понад 21 тисячу громадян. Один оператор протягом зміни отримує та опрацьовує близько 100 звернень.
Про це повідомили у відділі комунікації поліції Полтавщини.
"На жаль, продовжують мати місце й такі випадки, коли громадяни телефонують у нетверезому стані, ображають операторів та висловлюються нецензурною лайкою. Такі дзвінки не лише відволікають працівників спецлінії від реагування на важливі повідомлення, а й можуть коштувати життя і здоров’я тим громадянам, яким на той момент необхідна реальна допомога", - наголосили у поліції.
з початку року до поліції полтавщини на лінію «102» звернулося понад 309 тисяч громадян
Також правоохоронці нагадали, що за телефонні дзвінки, під час яких звучать образи та нецензурна лайка на адресу операторів колцентру 102, передбачена адміністративна відповідальність. Протягом одинадцяти місяців цього року на правопорушників складено 15 адміністративних протоколів за статтею 173 (Дрібне хуліганство) Кодексу України про адміністративні правопорушення та за статтею 183 (Завідомо неправдивий виклик спеціальних служб) КУпАП. Дані адміністративні матеріали направлені на розгляд у суди, для притягнення правопорушників до відповідальності.
Стежте за усіма важливими новинами у нашому Telegram.