Переможці конкурсу бізнес-ідей з Миргорода отримали до 100 тис. грн на власну справу

Людмила Шевченко та її бренд "Два Кума" отримали грантове фінансування

Конкурс бізнес-ідей «Роби своє» від Благодійного фонду «МХП-Громаді» передбачає підтримку мікропідприємництва у малих містах і селах України. Цього року незалежні експерти обрали 80 проєктів-переможців з-поміж 616 заявок з 15 областей України. Вартість одного гранта – до 100 тис. грн . На втілення всіх бізнес-ідей спрямовано близько 10 млн грн із врахуванням зборів та податків.

Одним із переможців конкурсу стала Людмила Шевченко та її бренд "Два Кума".

"Миргород, Решетилівка, Пирятин, Лубни, Полтава… Покупці з цих та інших містечок Полтавщини добре знають торгову марку «Два Кума». Ковбаси, паштети, напівфабрикати довго не залежуються на прилавках місцевих магазинів, адже продукція цього виробника неабияк популярна не лише серед жителів Полтавщини, а й туристів", - розповідають організатори конкурсу.

Понад 10 років Людмила Шевченко разом із чоловіком та кумом заснувала «Два Кума». Оскільки разом тривалий час вдома вирощували свиней, то і бізнес з переробки м’яса вирішили створити великою дружньою родиною. З початком війни бізнес не закрили, а навпаки, зі збільшенням можливостей розширили виробництво і пройшли освітній курс від «Дія. Бізнес». Останній виграний грант – від Благодійного фонду «МХП-Громаді». Проєкт «Сімейне крафтове виробництво ковбас, м’ясних делікатесів та домашніх напівфабрикатів «Два Кума» став переможцем конкурсу бізнес-ідей «Роби своє» від «МХП-Громаді».

- Від початку війни ми виграли гранти вже в 4 проєктах, за ці кошти придбали обладнання, зокрема для виготовлення вареників і пельменів. Оскільки наші ковбаси цільнокускові, типу шинки, то вирішили, що надлишок м’яса фаршового типу можна пустити якраз на виготовлення вареників і пельменів, - розповідає Людмила Шевченко. – За грантові 100 тис. грн від «Роби своє» придбали фасувально-пакувальну машину, щоб пришвидшити пакування та зробити його більш якісним.

Людмила розповідає, що всі рецепти їхніх ковбас, тушонок, пельменів, вареників тощо – авторські.

Асортимент «Два Куми» - це понад 20 видів авторських копчених ковбас, 10 видів печених та копчено-варених ковбас, 8 видів сала, 5 видів субпродуктових делікатесів тощо. Війна змусила колектив розширювати асортимент і працювати також і з автоклавом і робити тушонки для військових на передову, бо в кожного з працівників виробництва хтось на фронті.

- Під час війни ми створили рибну ковбасу «Російський воєнний корабль, іди». Зараз вона називається «Рибка», її полюбляють ті, кому до смаку рибні делікатеси, - розповідає жінка. – Також у нас є «Москва палає», вона не менш популярна серед наших гостей. Працюємо з курятиною, яловичиною, свининою.

За освітою Людмила Шевченко – інженер, проте, щоб бути більш професійною у своєму бізнесі, у свої 49 років вступила до Полтавського державного аграрного університету на спеціальність харчових технологій. Переконана, що зростання обсягів виробництва ковбас та м’ясних делікатесів може стати додатковим стимулом для розвитку сільського господарства в їхньому регіоні та забезпечить ще більший попит на м’ясну продукцію.

За словами директора Благодійного фонду «МХП-Громаді» Олександра Пахолюка, подібні проєкти – це про людей, які вміють трудитися, які дбають про свою громаду і не опускають рук, коли складно.

- Я щиро радію, коли в нашому конкурсі бізнес-ідей виграють ті підприємці, які знають ціну праці, які цілими родинами залучені у власну справу, які міцно об’єднані спільними цінностями, серед яких – залишитися в своєму селі чи містечку і робити все, щоб тут хотілося жити не лише їм, а й тим, хто поруч, - переконаний Олександр Пахолюк.

Нагадаємо, «Спробуй себе у ролі стоматолога»: майстер-класи для маленьких пацієнтів у «Danyliv dental clinic».

Стежте за усіма важливими новинами у нашому Telegram.