Ліфти, виплати та якість комунальних послуг: на що скаржилися жителі Полтави та області протягом минулого тижня

На що більше скаржилися люди. Колаж: 0532.ua

Фахівці контактного центру протягом минулого тижня отримали понад 190 дзвінків, кожний п’ятий – від внутрішньо переміщених осіб. Жителів міста та області найбільше цікавило питання графіків вимкнень світла, скаржилися на неякісне надання комунальних послуг, а також отримано скарги на проблеми з ліфтами в Полтаві.

Про це повідомили в пресслужбі Полтавської обласної військової адміністрації.

Серед питань соцзахисту нагальними залишаються запити щодо оформлення чи продовження виплати допомоги від держави для різних категорій населення, у тому числі для осіб з числа ВПО – близько 40. Продовжують надходити звернення стосовно гуманітарної підтримки, насамперед, у Полтаві. Традиційними, також, залишаються питання у сфері благоустрою населених пунктів та охорони здоров’я.

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Градизької, Миргородської та Семенівської  громад.

За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг 168 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінії працюють цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот за цим посиланням.  

Стежте за усіма важливими новинами у нашому Telegram.