На сьогодні надання послуг сервісними центрами МВС в Полтавській області відповідає всім вимогам доступності та безбар’єрності послуг для кожного.
Про це розповіла Ірина Пархоменко, заступник начальника Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях.
«Рівні можливості для кожного. Саме за таким принципом сервісні центри МВС Полтавщини надають послуги для наших співгромадян», - розповідає Ірина Пархоменко.
У квітні 2021-го року Кабінет міністрів схвалив “Національну стратегію із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року”. Метою Стратегії є створення безперешкодного середовища для всіх груп населення, забезпечення рівних можливостей кожній людині реалізовувати свої права, отримувати послуги на рівні з іншими.
Нижче описані головні критерії безбар'єрності:
- наявні місця для паркування транспортних засобів для осіб з інвалідністю;
- ширина дверей на вході дає можливість безперешкодного доступу до приміщення осіб з особливими потребами, в тому числі на візку;
- вхідна група обладнані системами виклику персоналу для осіб з інвалідністю;
- безбар’єрне приміщення й некабінетна система обслуговування;
- в приміщенні обладнана санітарна кімната, наявні таблички та вказівники;
- забезпечено доступ до офіційного веб-сайту центру надання адміністративних послуг особам з порушенням зору.
- адміністратори користуються в роботі «Словником безбар’єрності».
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС у Фейсбук та Інстаграм.
Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.
Нагадаємо, на Полтавщині у центрі для підтримки дітей, які постраждали від війни, надають різну допомогу.
Стежте за усіма важливими новинами у нашому Telegram.