Флешмоб — спільна ініціатива організації BRAND UKRAINE та Міністерства закордонних справ України. Він стартував у соціальних мережах Ukraine.ua - Facebook, Instagram та LinkedIn, що сумарно охоплюють понад 3 млн читачів із усього світу, та став частиною більш широкої кампанії на підтримку участі України в Євробаченні-2024.
Про старт глобального флешмобу із гештегом #WorldOnHerShoulders (#СвітНаЇїПлечах) повідомила організація BRAND UKRAINE.
На флешмоб організаторів надихнули слова пісні “Teresa & Maria”, яку цьогоріч на сцені Євробачення виконають представниці України alyona alyona і Jerry Heil. Флешмоб мав на меті не лише нагадати глобальній аудиторії про Україну, але й підкреслити силу та незламність жінок.
"Наша країна вийшла з глобальною ініціативою, що вкотре продемонструвала світові надзвичайно важливу роль жінок. Однією з наших ключових цілей було популяризувати образ українок, які не тільки вміють красиво співати, а ще й мають величезні силу, сміливість і жагу до перемоги. Упродовж останніх десяти років наші жінки воюють і рятують життя на фронті, займаються волонтерством, створюють благодійні фонди, розвивають бізнеси, закривають мільйонні збори, піклуються про дітей, борються з болем утрати коханих і продовжують жити. Вони несуть цілий світ на своїх плечах, — пояснює Марія Липяцька, голова BRAND UKRAINE. — У пісні, яка представляє Україну на Євробаченні 2024, є рядок: “Що б там не було, світ на їїплечах” (“No matter what, the world is on her shoulders”). Ми прагнемо, щоб ці слова потрапили в серце кожного, хто їх почує, і щоб уся Україна, увесь світ, справді побачили й усвідомили складність викликів, які звичайні українки долають щодня".