З початку 2024 року оператори відреагували на понад 26 тисяч телефонних дзвінків громадян, але продовжують мати місце й такі випадки, коли вони телефонують у нетверезому стані та ображають операторів. Однак працівники відділу мають відмінні навички емоційної стійкості та добре розвинені професійні якості.
Про це повідомили у відділі комунікації поліції Полтавщини.
Щодоби на спецлінію служби 102 поліції Полтавщини надходить понад 800 повідомлень про правопорушення та події, надзвичайні та екстрені ситуації. Один оператор протягом зміни отримує та опрацьовує близько 90 звернень. Найактивніше люди телефонують у період від 11:00 до 22:00, пік звернень припадає на 18:00 - 22:00.
«На жаль, продовжують мати місце й такі випадки, коли громадяни телефонують у нетверезому стані та ображають операторів», - йдеться в повідомленні.
Слід зазначити, що за телефонні дзвінки, під час яких звучать образи та нецензурна лайка на адресу операторів колцентру 102, передбачена адміністративна відповідальність. Протягом січня-лютого цього року на правопорушників складено 7 адміністративних протоколів за статтею 173 (Дрібне хуліганство) Кодексу України про адміністративні правопорушення та 183 (Завідомо неправдивий виклик спеціальних служб) КУпАП.
Нагадаємо, що у мешканця Кременчука поліція знайшла близько 90 наркозакладок.
Стежте за усіма важливими новинами у нашому Telegram.