Замовлення на виготовлення 50 вагонів метро для столичного метрополітену під загрозою. Не виключено, що підприємство провалить контракт. “До сьогодні, хоч пройшло вже три місяці, а готову продукцію ми повинні віддати в листопаді, немає ні договору, ні самого контракту. А головне - немає коштів для виготовлення цих вагонів і добре, якщо ми їх зробимо не 50, а всього 20″, - за словами представника підприємства, фінансування проекту має здійснюватися через лізингову компанію “Укрослізінг”, звідки має надійти передоплата на придбання комплектуючих. Натомість, коштів немає і кременчуцькі вагонобудівники, які вже зробили з десяток кузовів нових вагонів метро зупинили свою роботу. “Кошти потрібні для закупівлі різних систем вагонів метро , в тім числі й для внутрішнього облицювання. Також йдеться про вікна, системи вентиляції та все інше, необхідне для виготовлення вагонів метрополітену. Але передплати немає і відповідно ми нічого не замовляємо для виробництва”, - твердження співрозмовника, не виключено що ВАТ “КВБЗ” не виготовить свою частину замовлення і киянам залишиться придбати вагони метро у російських покупців. “Схема лізингу, за якою ми працюємо передбачає оплату вагонів лізинговою компанією. Можливе йдеться про складні стосунки керівників столичного метрополітену та фінансистів, які мають за них заплатити”, - додав Валентин Бойко. Широко афішоване виробництво вагонів метро на Крюківському вагонобудівному заводі практично зупинилося - тобто, виконання контракту для столиці, за яким КВБЗ має зробити 50 вагонів метро, не починалося, розповів “Програмі плюс” заступник голови правління ВАТ Валентин Бойко.