Благодійна організація "Реактивна Пошта" разом зі своїми друзями запустила конкурс серед усіх бажаючих “Креативна пошта”.
Для участі креативники повинні були створити невеликий ролик для соцмереж про роботу артилерії, а головною вимогою до нього була спроможність генерувати донати. Протягом 4 тижнів учасники надіслали понад півсотні креативів. Однак лише 14 роликів увійшли до шорт-ліста. Голосування за креативи триватиме до 5 листопада. На сайті БО "Реактивна Пошта" ви можете обрати декількох переможців. Кількість вподобайок, що може поставити користувач на ролики не обмежена.
«Зараз, аби залучати кошти, треба бути не просто благодійною організацією, а й комунікаційником, креативником, диджитальником і так далі. Тож ми організували нестандартний для нас збір — збір рекламних креативів. Ми просили людей, професійних у сфері комунікацій, задонатити свої скіли, аби ми могли отримати висококласні ролики, які своєю чергою забезпечили б збір донатів», — розповідають співзасновники БО Дмитро Чуканов і Павло Нарожний.
Автори вкладали в ролики не тільки креативність, а й усю жагу скорішої перемоги.
«Ми сформували шорт-ліст із 14 абсолютно унікальних відео!», —зазначає Сергій Токарєв, IT-бізнесмен і співзасновник технологічної компанії Roosh, який виступив ідейним організатором, партнером конкурсу та членом журі. До складу журі також увійшли: Тетяна Гайдук, ведуча KYIV NOT KIEV і Creative Services Director в компанії стратегічних комунікацій Truman; Дмитро Чуканов та Павло Нарожний.
Та, за їхніми словами, найбільш вагомою була участь п’ятого члена журі — артилериста за професією. Ним став Сергій Баранов, бригадний генерал, начальник Головного управління ракетних військ і артилерії та безпілотних систем Генерального штабу ЗСУ:
«Наші ракетні війська та артилерія втричі ефективніші за ворожі. Тож чудово, що є конкурс, який популяризує артилерійську справу та розкриває потреби українських артилеристів для цивільних людей. Від підтримки кожного окремого громадянина залежить спільна Перемога».
Надалі голосування за креативи передається в руки українців. До 5 листопада ролики будуть змагатись за першість у двох номінаціях:
1.Високоточний креатив. Три автори, за чиї доробки проголосує найбільша кількість людей на сайті Реактивної Пошти.
2.Враження в серце. Три учасники, що залучать якомога більше донаторів із промотування роликів усоцмережах організатора.
Переможці отримають по планшету Apple iPad Pro. А учасник, чия робота вразить журі найбільше, візьме гран-прі — Apple iMac. Від подарунків також можна відмовитися. Тоді Сергій Токарєв потроїть їхню вартість і передасть кошти на закриття поточних потреб артилеристів.
Проєкт запрошує долучитися до голосування за фаворитів: серцем — на сайті та гривнею — коли натрапите на рекламний ролик у соцмережах.
Результати конкурсу будуть опубліковані 10 листопада на сайті та в соцмережах Реактивної Пошти.
Стежте за усіма важливими новинами у нашому Telegram.