Засновниця полтавського бренду Richka:«Наш бізнес стартував під час війни»

Бренд Richka з’явився на українському ринку півтора роки тому. Відтоді їхня продукція завойовує все більше коло прихильників у всіх куточках України. У чому особливість? Це вирощування ефіроолійних культур: чебрець, шавлія, гісоп, лаванда, валеріана, ехінацея. З цих рослин виробляють натуральні ефірні оліі, гідролати, чаї, масажні масла, аромосаше. Про всі нюанси ми дізнавалися під час одного крафтових ярмарків.

«Ми – місцеві підприємці з села Щербані. Дуже любимо рідний край, рідну Ворсклу. Наші поля знаходяться біля Ворскли. Звідси і назва – Richka. Перша ідея створення була така: хотілося ласувати чаєм, який створений на основі натуральних трав» - знайомить з асортиментом менеджер з продажу Марія Манько.

Засновниця полтавського бренду Richka:«Наш бізнес стартував під час війни», фото-1

Зразки першої продукції презентовано вже під час війни. І зараз, попри все бізнес розвивається – ділиться спогадами засновниця Світлана Чуб.

Засновниця полтавського бренду Richka:«Наш бізнес стартував під час війни», фото-2

«Часто питають: як ви ризикнули в такий час? Але бізнес запрацював під час війни. Продукція вже була виготовлена, тому лишалося тільки стартувати. І не зважаючи на що, ми почали активно розвивати справу. Для того, аби презентувати себе, почали брати участь у крафтових ярмарках. Згодом стали співпрацювати з місцевими кав’ярнями – зараз нашу продукцію продають вже у 23 локаціях.

Віднедавна постачаємо її на всеукраїнські мережі. Полтавщина - це край, де найкращі чорноземи, екологія. Починала я свою діяльність в агробізнесі. Згодом захотілося чогось «жіночого», душевного, так би мовити. І виник задум створити вій бренд. Так і родилася Richka».

Один із головних факторів якості продукції - це натуральність, чим більше у складі барвників, консервантів, тим більше шкідливих речовин потрапляє у організм.

Світлана Чуб переконана: культура використання натуральних ефірних олій сьогодні в Україні не надто розвинена, оскільки вимагає великого відсотку ручної праці. Один з кращих наших чаїв - «Смарагдова далечінь», виготовляється із сировини, яка збирається тільки вручну.

Зокрема, на сайті бренду читаємо:

« Якісна сировина - це 70% впевненості у натуральності продукту. Наш замкнутий цикл виробництва триває майже від 6 міс до 1 року, як кажуть від «зернини до хлібини». Наприклад валеріану лікарську вирощують для нашого чаю «Солодких снів» біля 14 місяців. Спочатку висівається насіння в спеціальні касети в кінці серпня, весною у травні іде висадка розсади у відкритий ґрунт, а у жовтні починається викопка коренів валеріани. Кореневища сушиться в спеціальних шафах при температурі до 40 градусів, що б збереглися усі поживні речовини. Оптимальна температура сушки різна і залежить від хімічного складу сировини і деяких властивостей біологічно активних речовин. Листя, квіти і трави сушать, захищаючи їх від сонячного світла, щоб листя не жовтіли, квіти не вигорали, не втрачали природну забарвлення".

Пакування чаїв на виробництві відбувається із застосуванням системи ХАСПП.

«Якщо почати використовувати у побуті запахи натуральні ефірних олій, якість та сприйняття життя поступово зміняться на краще»- пише Світлана Чуб.

Читайте також: У нас немає двох однакових цукерок» - в Полтаві виготовляють шоколад, про який знають за кордоном