У Полтаві розроблять новий транспортний маршрут Левада – Розсошенці

21-го лютого у Полтавській міській раді відбувається засідання постійної комісії з питань містобудування, архітектури, розвитку міського господарства, транспорту, розвитку підприємницької діяльності, розвитку міста, інвестицій, туризму. Зокрема під час засідання виступає депутат міської ради від партії "За майбутнє" Денис Поліщук.

Він наголошує на необхідності забезпечити комунальним транспортом маршрути "Левада – Огнівка" та "Левада - Розсошенці".

-Після 19:00 проблематично доїхати до мікрорайону Левада, у якому мешкає до 30 тисяч населення. Ні маршруток, ні приватних перевізників немає! Левада і Розсошенці взагалі не мають прямого сполучення. Мешканці наших мікрорайонів – і Розсошенець, і Левади постійно звертаються, щоб такий маршрут створили. "Левада - Огнівка" - такий маршрут існує, але там має ходити комунальний транспорт, який буде їздити за розкладом, а не так, як зараз! - наголошує депутат.

Голова комісії Юлія Городчаніна також додає, що на сайті міської ради набрала необхідну кількість голосів петиції №674 про запуск комунального маршруту «Огнівка - Левада».

Начальник КП «Полтаваелектроавтотранс» Євген Зайцев на звернення депутата відповідає, що автобуси будуть їздити там, де поставить завдання міська рада. Але нагадує, що цього року у бюджеті прописували витрати на перевезення 15-ма комунальними автобусами. Якщо додавати нові маршрути - потрібно додаткові кошти. Для прикладу наводить цифри - п'ять маршрутів, які минулого року "закривали" комунальні автобуси, потребували додаткових 3 мільйонів гривень із міського бюджету.

По маршруту "Огнівка - Левада" констатує, що там, за даними транспортного відділу, працюють 7 одиниць транспорту. А маршрут "Розсошенці" - "Левада" закриває тролейбус "Розсошенці" - "Південний вокзал".

- А щоб дістатися до Левади із Розсошенець можна скористатися «електронним квитком» і доїхати із пересадкою без подвійної оплати! - нагадує керівник "Полтаваелектроавтотранс".

На це Денис Поліщук заперечує, що маршрут до Південного вокзалу не закриває потреб мешканців віддалених районів Левади. А пересадку зробити можна не завжди, особливо, у вечірній час.

Начальник відділу із питань транспортних перевезень та зв’язку Віталій Животенко зазначає, що до появи петиції скарг по маршруту "Огнівка" - "Левада" у транспортному відділі не було.

Також уточнює, що із відділом офіційно працюють близько 110 приватних перевізників. При цьому ще близько 130-150 автобусів щодня виїздять на маршрути у місті нелегально. Однак повноваження перевіряти і штрафувати їх є лише в "Укртрансбезпеки".

Також Животенко підтверджує депутатам, що маршруту "Левада" - "Розсошенці" у Полтаві ніколи не існувало. І пояснює, як його розроблятимуть, у разі потреби.

- Проїдемо маршрут, подивимося усі зупинки, розрахуємо час, визначимо кількість транспортних засобів необхідних, підготуємо рішення виконкому щодо змін у маршрутній мережі, - роз'яснює начальник транспортного відділу.

Після тривалого обговорення за пропозицією Дениса Поліщука комісія доручає відділу із питань транспортних перевезень та зв’язку розробити маршрут «Левада - Розсошенці» та підготувати до наступного засідання комісії.

Далі у продовженні комісії депутати дали доручення Євгену Зайцеву, який підготує на наступне засідання комісії пропозиції до депутатів: щодо придбання комунального транспорту та необхідного фінансування, щоб забезпечити транспортом напрям "Огнівка" - "Левада" та інші маршрути.

Стежте за важливими для міста новинами у нашому Telegram