У АТ «Полтавагаз» відновлюють повноцінну роботу контролерів. Про це повідомляють у прес-службі підприємства.
Також споживачам надають рекомендації щодо того, якщо виникають сумніви, чи дійсно до вашого помешкання прийшов працівник газового господарства?
У «Полтавагаз» радять попросити у відвідувача службове посвідчення. Якщо бажаєте переконатись, що воно справжнє, можна зателефонувати на лінію 0 800 308 104 та уточнити за прізвищем та номером посвідчення, чи справді ця людина працює в АТ «Полтавагаз».
Також ви можете передати показники лічильників у зручний спосіб:
чат-боти у Viber і Telegram
смс-повідомлення: 067 627 56 37 (у такому форматі: код бази (району)номер особового рахунку*показник#);
електронна пошта: callcenter@poltavagaz.com.ua;
за номером телефону кол-центру АТ «Полтавагаз» (безкоштовно): 0 800 308 104, зв’язавшись з оператором (з 8.00 до 19.00) або скориставшись голосовим меню (попередньо обрати управління газового господарства та свій район) – цілодобово;
за номерами телефонів абонентських відділів за місцем проживання.
Споживачі природного газу, які обслуговуються Полтавським УЕГС, можуть передати показники газового лічильника через месенджер у Viber за номерами: 095 260 2942, 095 260 2943 та 095 260 2944. Потрібно надіслати повні дані споживача (ПІБ, адреса, особовий рахунок, контактний номер телефону) та якісне фото показників свого газового лічильника.