АТ «Укрзалізниця» разом з партнером Visa повертатимуть пасажирам 10% коштів за квитки, придбані через чат-бот Укрзалізниці. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін під час прес-конференції, присвяченої новим цифровим сервісам компанії.
«Діджиталізація Укрзалізниці — це одна з ключових змін, які ми впроваджуємо у всіх напрямках. Це особливо гостро відчувається у пасажирському напрямку, і сьогоднішня наша акція, яку ми анонсуємо разом з Visa, про можливість отримати кешбек за купівлю квитків у наших чат-ботах — це черговий крок у напрямку цифровізації Укрзалізниці», — наголосив він.
Акція стартує 15 грудня 2021 року й триватиме до 15 січня 2022 року. Взяти участь в акції зможуть пасажири, які придбають залізничні квитки на поїзди далекого сполучення та швидкісні поїзди через офіційний чат-бот Укрзалізниці. Важлива умова: оплатити покупку гривневою карткою Visa, попередньо давши згоду на збереження її токена в чат-боті. Зарахування кешбеку здійснюватиметься на картку, з якої було проведено оплату, протягом 10 банківських днів.
Наразі чат-бот Укрзалізниці нараховує понад 370 тисяч користувачів, яким доступне зручне придбання квитків на всі рейси далекого сполучення в звичному месенджері без будь-яких додаткових комісій, що робить квитки в боті дешевшими, ніж будь-де. Також чат-бот повідомляє розклад по станції, колію прибуття, інформує про всі доступні знижки й акційні пропозиції для пасажирів Укрзалізниці та дає можливість оцінити якість поїздки після її закінчення.
Олександр Камишін зазначив, що чат-бот є хорошим рішенням для компанії, поки йде доробка власного додатку та поки йде переформатування інфраструктури яка лежить в основі пасажирського напрямку.
«Поки це робиться, ми даємо нашим пасажирам зручний формат, як уже сьогодні онлайн можна купувати квитки швидше і зручніше», — резюмував очільник Укрзалізниці.
Читайте також: У Полтаві працюватиме різдвяний ярмарок