Через зафіксовані нові випадки захворювання на COVID-19 серед працівників підприємства та для запобігання поширення вірусу насамперед серед відвідувачів, з середи, 10 березня, абонентська служба “Полтаватеплоенерго” тимчасово призупиняє прийом споживачів.
Про відновлення прийому споживачів абонентською службою “Полтаватеплоенерго” повідомлять додатково, повідомили у пресслужбі підприємства.
Підприємство створило всі умови для дистанційного спілкування зі споживачами без необхідності особистого відвідування абонентської служби.
Для отримання консультацій та інформації щодо стану розрахунків споживачі можуть в робочий час зателефонувати на багатоканальну інформаційно-довідкову лінію абонентської служби: (0532) 510-455.
Для отримання консультації фахівців підприємства радять скористатися доступними каналами електронного зв’язку:
— без реєстрації — через сервіс “Надіслати нам листа”;
— з реєстрацією — через сервіс “Особистий кабінет споживача”;
— відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.
Телефони аварійно-диспетчерської служби та інформаційно-довідкової лінії працюють у штатному режимі. Рекомендують надавати перевагу саме зазначеним вище електронним засобам зв’язку.
Читайте також: Полтавцям розповіли, як отримати пільги готівкою