Два тижні тому виконуючим обов’язки директора комунального підприємства «Полтава-сервіс» призначили Дениса Поліщука, полтавського підприємця та депутата міської ради від партії «За майбутнє». Ми запросили його на розмову до нашої редакції та поговорили про боротьбу із засиллям біг-бордів, упорядкування зовнішньої реклами у місті та налагодження роботи комунальних ринків.
Свої запитання новому керівнику «Полтава-сервісу» задав директор рекламної агенції «Бойко», який також є і керівником спілки рекламістів міста – Юрій Бойко. Як людина, яка кілька десятків років займається рекламою, він цікавився цілком конкретними речами.
-Спершу хочу поговорити про те, що, певно, найбільше цікавить усіх моїх колег. Минулої каденції започаткували наведення порядку із зовнішньою рекламою у місті Полтава. Зокрема, із вулиць міста прибрали близько 170 різних рекламних об’єктів – сіті-лайтів, біг-бордів та призматронів. Проте і зараз, у порівнянні із іншими містами, Полтава залишається перенасиченою об’єктами зовнішньої реклами. При цьому, якщо у інших містах ті ж самі біг-борди розташовуються, переважно, на виїзді, то у нас ними заставлений і центр, і взагалі – все місто. Чи планує новий керівник «Полтава-сервіс» далі наводити порядок із об’єктами зовнішньої реклами у Полтаві? – цікавиться Юрій Бойко.
-Дійсно, впродовж останніх років було кілька показових прикладів, коли знімали біг-борди у центрі. Але, хочу відзначити, що тодішня влада як знімала старі біг-борди, так і чіпляла нові! Таким чином їх кількість у місті не зменшилась, а навіть збільшилась! Щодо мого особистого ставлення, то я є не лише в.о. керівника КП «Полтава-сервіс», але і мешканець міста. І я бачу, що Полтава дійсно перенасичена рекламою. Мало того, знаю, що частина її – просто незаконна. У місті досі лишається близько 800 незаконних об'єктів реклами, які висять без дозволів, без погодження із архітектурою міста. Ми будемо змінювати цю ситуацію. Щодо питання прибирання біг-бордів, то його вирішуватимуть депутати ради – якщо вони проголосують, ми, як комунальне підприємство, виконаємо їх рішення, - запевнив Денис Поліщук.
-Як щодо наведення порядку у вивісках? Також раніше обговорювали питання щодо приведення адресних табличок у місті до єдиної концепції. Чи підтримуєте ви цю ініціативу?
-Я лише два тижні на цій посаді. Проте ми вже почали працювати у напрямку упорядкування реклами на будинках, над кіосками тощо. Головна вимога – всі вони мають бути узаконені. Наступний крок – ми хочемо на усіх рекламних об’єктах наносити спеціальне маркування із номером. Можливо, це навіть буде QR-код, відсканувавши його, будь-який мешканець міста зможе перевірити – хто і коли надав дозвіл. Щодо концепції номерів на будинках, не скажу, що я у захваті від неї, але якщо вони будуть виконані у єдиному стилі, то чому б ні.
Також Денис Поліщук поділився думками з приводу майбутнього комунальних ринків міста – двох квіткових, ринків «Південного», «Сінного» та на Браїлках. Він констатував, що зараз через карантин та високу конкуренцію з боку супермаркетів, вони перебувають не у кращому фінансовому становищі. Проте підкреслив, що такі ринки існують у всьому цивілізованому світі. І у Полтаві їх будуть вдосконалювати, робити кращими, а однією із вимог співпраці із підприємцями, які там торгують, буде обов’язковий благоустрій території.
Крім цього, Поліщук додав, що, за відповідної підтримки депутатами, після реалізації наявних у нього планів та ідей «Полтава-сервіс» має стати підприємством, яке вносить свій вагомий внесок у наповнення бюджету міста.
Для довідки:у 2020-му «Полтава-сервіс» перерахувало до бюджету міста 4,7 мільйонів гривень. У 2021-му році цю цифру планують збільшити на 17,5 відсотків - до 5,5 мільйонів гривень.