А ви знали, що у Нових Санжарах на Полтавщині виробляють грінки торгової марки "Хвилясті", які потім продають у більшості областей України? Що на невеликому підприємстві, розташованому у селищі міського типу, дружний колектив однодумців за унікальною рецептурою виготовляє авторський продукт, який поступово завойовує нішу крафтових смаколиків? Журналісти 0532.ua поспілкувалися із власником та ідейним натхненником "Хвилястих" Михайлом Власюком і почули історію про те, як мрія стала власною справою.
Від домашньої розваги – до власного виробництва
Як це часто трапляється у історіях про власну справу, все почалося із ідеї. Десять років тому, у 2010-му, Михайло Власюк вдома смажив грінки та пригощав ними рідних та друзів. Виходило смачно. І тоді вперше виникла ідея перенести процес смаження грінок із домашньої кухні на власне виробництво. Проте шлях від народження ідеї до втілення її у життя виявився досить довгим. Адже спочатку потрібно було знайти саме ті досконалі форму, смак та якість, із якими можна було виходити на ринок.
- Спочатку проблема полягала у тому, що у голові я вже бачив кінцевий продукт, а технологічно не виходило його реалізувати. Потім ми вже почали виготовлення і виходило усе, але виробничий процес забирав багато часу. Це все нас затримувало, але зрештою ми вирішили всі проблеми і стали рухатися далі, - розповідає Михайло Власюк.
Спочатку довго шукали ідеальний вигляд авторських грінок, доки, зрештою, не зупинилися на вже впізнаваній хвилястій формі.
Потім потрібно було вирішити інше складне питання: грінки готувалися у маслі, тому на виході були досить жирними. Вирішення задачі щодо знежирення їх після процесу приготування забрало іще чимало часу, проте натомість у результаті народилася авторська технологія. Зрештою, коли зійшлося все – і форма, і смак, і якість кінцевого продукту – ідея нарешті стала власною справою. У 2018-му році Михайло Власюк зареєструвався як ФОП, відкрив підприємство у Нових Санжарах на Полтавщині та почав реалізовувати грінки крафтового (власного) виробництва.
Відмінності та переваги «Хвилястих»
На сайті компанії - "Хвилясті" - розкриті головні секрети привабливості крафтових грінок. Головні з них – у виробництві використовують лише свіжий житньо-пшеничний хліб і приправи, виготовлені на натуральній основі та натуральних ароматизаторах.
Процес виготовлення відбувається ручним способом, тому у кінцевий продукт, без перебільшення, закладають не лише необхідну рецептуру, а й частину душі працівників.
- Один із головний факторів нашого виробництва – це люди. Всі, хто у нас працюють, знають, що головне – це якісний та смачний продукт. У цьому, власне, вся філософія крафтового виробництва. Ми дійсно вкладаємо душу у наш продукт!
Михайло Власюк не лише створив на Полтавщині нову торгову марку, але й дав роботу десяткам людей. При цьому власник підприємства відзначає, що йому завжди йдуть на зустріч представники служби зайнятості, які допомагають у пошукові персоналу.
Робота із виробництва "Хвилястих" організована так, що працівники на досить невеликій площі приміщення злагоджено виконують свої дії, відпрацьовані до автоматизму. При цьому переміщуються за такою схемою, що не заважають одне одному і не зіштовхуються. Просто як у фільмі про народження всесвітньовідомої мережі фаст-фудів "Макдональдс". До речі, увесь процес виробництва "Хвилястих" та обладнання підприємства мають авторські патенти.
Ще один важливий фактор досягнення високої якості продукції – виробництво працює за системою ХАСП (система контролю за якістю харчової продукції). Відповідно, співпрацює лише із тими хлібозаводами, які також мають ХАСП. Систему було не надто просто і доволі дорого запроваджувати, проте кінцевий високий результат того вартий. Сьогодні на виробництві діють чіткі вимоги до продукції та стандарти якості.
За виготовлення якісної натуральної продукції та створення нових робочих місць "Хвилястих" вже відзначили нагородою - цього року вони стали "Кращим підприємством-2020" у Нових Санжарах.
Інший суттєвий фактор, який впливає на підвищення якості продукції підприємства – постійний контакт із клієнтами та реакція на їх зауваження.
- Ми дуже швидко враховуємо усі нюанси. Крім цього, стежимо за новинками, розробляємо нові смаки та постійно працюємо над тим, щоб рівень якості лишався незмінно високим, - зауважує Михайло Власюк.
Із Нових Санжар – в різні куточки України
Після запуску виробництва «Хвилясті» грінки почали возити на різноманітні виставки, пропонувати їх у торгові мережі. Оскільки паралельно у країні почала розвиватися ніша крафтового пива, цілком логічно, що грінки потрапили до магазинів, які торгують пивною продукцією. Сьогодні «Хвилясті» можна зустріти у торгових точках Полтавської, Дніпропетровської, Харківської, Житомирської, Запорізької та Київської областей. Про вихід на експорт власники поки що не задумуються, а от розширювати виробництво - планують.
Сьогодні «Хвилясті» можна замовити і просто через інтернет. Щоб ви мали уявлення про вміст замовлення, пояснимо: у одному ящику – 12 порцій грінок, розташованих у два яруси; а кожній порції – 7-12 сухариків (залежно від розміру хліба).
А от смакові якості, за бажання, зможете оцінити самостійно. Зрештою, купивши «Хвилясті», ви можете зробити одразу дві хороші справи – порадувати себе смачненьким та підтримати місцевого виробника!
Шукайте "Хвилясті" на сайті - http://hvylyasti.com/
А також у Instagram - https://www.instagram.com/hvylyasti/?igshid=bupii7l2m0ra
Бажаєте отримувати найважливіші новини Полтави у месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram