Із п’ятниці, 25 вересня, після майже двомісячного вимушеного переходу на 4-денний робочий тиждень, із додатковим неробочим днем у п’ятницю, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відновила звичний для споживачів 5-денний режим роботи.
« І хоча фінансово-економічна скрута нікуди не поділася, наближення опалювального періоду 2020-2021 рр. дається взнаки — у споживачів послуг підприємства виникає чимало питань, вирішення яких відкладати не можна, а часу на вирішення в умовах 4-денки не вистачає» сказано у повідомленні .
Тож, упродовж запровадженого в Україні адаптивного карантину та в умовах 5-денного режиму роботи прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за таким графіком:
— понеділок–четвер — з 8:00 до 17:00 (з 12:00 до 13:00 — перерва на санітарну обробку приміщення),
— п’ятниця — з 8:00 до 15:45 (з 12:00 до 13:00 — перерва на санітарну обробку приміщення),
— субота, неділя — вихідні.
« Просимо наших споживачів відповідально ставитись до свого здоров’я й без нагальної потреби не відвідувати людних місць. За виникнення необхідності консультації з фахівцями «Полтаватеплоенерго» рекомендуємо вирішувати питання дистанційно: телефоном чи он-лайн» - пишуть на сайті підприємства.
Читайте також:Чому Полтаватеплоенерго лишають без фінансової підтримки?