У Полтаві створять ініціативну групу з розробки бренду міста (ФОТО)

Полтава

10-го вересня у Полтавській міській раді пройшло засідання конкурсної комісії з презентації проєктів дизайнів бренду міста. Для підвищення престижу нашого міста Полтави на міжнародному рівні для інвесторів, а також для відвідувачів та самих мешканців, міська влада оголосила конкурс на розробку дизайну бренду міста.

Свої проєкти представили 5 полтавських підприємців: Студія графічного дизайну “Mironenko design” (ФОП Мироненко Тетяна Олександрівна); Web-agency “7SITE” (Приватне підприємство “Севен Груп”); Маркетингове агентство “AG PR” ( ФОП Гуріна Аліна Юріївна); “R9 agency” (ФОП Івановський Роман Геннадійович) та ТОВ “Рекламно-виробниче об’єдання “Шоколад” із Сум.

Тоді перемогу здобула “R9 agency” Романа Івановського. Власник “R9 agency” представив логотип: “Полтава – місто твоїх: думок” та “Полтава – місто традицій”. Але містянам не сподобалася ідея та переможець відмовився від участі у конкурсі. У результаті конкурс був закритий і Полтава залишилася без бренду.

Тож учора відбулось засідання круглого столу щодо розробки дизайну бренда міста Полтави під керівництвом заступниці голови з питань діяльності виконавчих органів - Тетяни Юрченко. На засіданні знову вирішували питання розробки дизайну бренду міста. До обговорення долучилися партнери – проєкт “Проміс”, зокрема, головний експерт проєкту, керівник з програмної діяльності – Ігор Леньошкін.

Дизайнери, представники креативних компаній, муніципалітету та проєкту “Проміс” разом обговорили майбутнє бренду міста. На засіданні влаштували громадське обговорення для вирішення подальшого алгоритму дій. Через пряму трансляцію до засідання долучився представник креативної агенції “ISD Group” - Михайло Траверсе, який запропонував співпрацю задля створення бренду Полтави. За його словами, команда агенції готова безкоштовно розробляти бренд міста за умови подовження термінів виконання роботи. Він наголосив, що для цього їм потрібно мінімум пів року та що технічне завдання на розробку потребує уточнення цільової аудиторії брендування, тобто серед визначених у завданні трьох груп – містян, туристів і інвесторів – треба обрати одну і сфокусуватися на ній.

Обговорення

На засіданні запропонували зібрати команду професіоналів, які координували б розробку бренду Полтави. На основі цієї пропозиції та думок учасників обговорення, Ігор Лєпьошкін запропонував створити незалежну ініціативну робочу групу, учасники якої готові спільно працювати над дизайном бренду, а після цього провести обговорення щодо фокусування брендингу на одній цільовій аудиторії. Ігор Лєпьошкін також запропонував обрати модератора в особі Михайла Траверсе та створити дорожню карту подальших дій. Тетяна Юрченко зазначила, що охочі увійти до робочої групи можуть подати заявку на участь до 30 вересня.

Бажаєте отримувати найважливіші новини Полтави у месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram