ПриватБанк, як і інші банки, котрі знаходяться на території України, здійснюють свою діяльність згідно чинного українського законодавства та постанов Національного банку України. Банк будує свою співпрацю з клієнтами лише на засадах законності, прозорості, компетентності, неухильно дотримується законів, етичних норм і правил чесного ведення бізнесу, виконує свої зобов’язання та цінує свою репутацію.
З метою виконання вимог чинного законодавства, а саме пункту другого частини другої статті 6 Закону “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення” банк зобов’язаний здійснювати ідентифікацію своїх клієнтів.
Необхідним для здійснення ідентифікації клієнта є отримання документів і відомостей, на основі яких здійснюється ідентифікація клієнта відповідно до статті 9 Закону “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення”, статті 64 Закону
“Про банки та банківську діяльність” та нормативно-правових актів Національного банку України. Банки зобов'язані у своїй діяльності застосовувати ризик-орієнтований підхід для оцінки та розуміння ризиків легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом. Відтак, 19 травня цього року, Нацбанк видав Постанову № 65 “Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу”, у якій зазначені індикатори підозрілості фінансових операцій. Одним із таких індикаторів, що стосуються діяльності чи поведінки клієнта, є відмова надавати інформацію, потрібну для вжиття заходів належної перевірки, надання її в недостатній мірі або надання сумнівної інформацію, яку важко перевірити.
В разі не отримання Банком документів від клієнта, які підтверджують його законну діяльність, що буде свідчити про нездійснення ідентифікації або актуалізації інформації про клієнта, Банк вимушений, згідно вимог ст. 15 Закону “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення”, а також ст. 59 Закону України “Про банки і банківську діяльність” №2121-III від 7 грудня 2000 року (зі змінами та доповненнями), призупинити проведення подальших фінансових операцій за рахунками клієнта в т.ч. відмовитися від підтримання ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання ділових відносин).
ПриватБанк прагне до найвищих стандартів обслуговування, захищає інтереси кожного клієнта та працює лише в правовому полі. Банк спонукає клієнтів до прозорості у взаєминах та зацікавлений у встановленні довгострокових, чесних та прозорих взаємин з кожним з них.
Звернутися до будь-якого відділення банку/ або онлайн в Приват24 надати документи, які вказано у повідомленні, які Банк надсилає до власного кабінету клієнта в Приват24 (це стосується як фізичних, так і юридичних осіб).
Бажаєте отримувати найважливіші новини Полтави у месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram https://t.me/polltava0532ua