За його допомогою лікарі, водії «швидкої», пацієнти та представники органів місцевого самоврядування 24 години на добу зможуть отримувати відповіді на найбільш важливі питання щодо коронавірусу. Чат-бот у режимі реального часу надає інструкції щодо попередження, діагностування та лікування COVID-19. Інформація буде постійно оновлюватися і доповнюватися додатковими інструкціями.
Національна служба здоров’я України запустила чат-бот у співпраці з компаніями Infobip та Rakuten Viber. Чат-бот у Viber був налаштований у співробітництві з компанією Infobip, яка надала свою комунікаційну платформу. Спеціалісти компанії також допомогли налаштувати чат-бота. Компанія Rakuten Viber забезпечила доступ до каналу та можливість передачі повідомлень. Чат-бот запущений у співпраці з БФ «100% життя».
Щоб скористатися чат-ботом Національної служби здоров’я України, потрібно перейти за цим посиланням або відсканувати QR-код.
Для початку діалогу в каналі необхідно відправити повідомлення із словом «Коронавірус».
«Національна служба здоров’я працює в інтересах кожного громадянина України. Сьогодні, у період пандемії, ми прагнемо бути ближче до кожної людини, яка потребує інформації, роз’яснень та алгоритмів дій. І ми сподіваємося, що наш канал у Viber стане зручним і оперативним джерелом отримання такої інформації. Тим паче, коли ситуація довкола змінюється так швидко і від достовірної та вчасної інформації так багато залежить», – зазначила директор департаменту комунікацій НСЗУ Тетяна Бойко.
За матеріалами Національної служби здоров’я України
Раніше ми писали Для українських пенсіонерів показали мобільний додаток у Пенсійному фонді і опублікували покрокову інструкцію
Бажаєте отримувати найважливіші новини Полтави у месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram