У Полтавській області запрацював контактний центр із прийому скарг від громадян

З 21 січня 2013 року в Полтавській області в тестовому режимі запрацював «Обласний контактний центр» із прийому скарг від громадян.

Про це повідомили в Полтавській обласній раді.

Приймаються дзвінки від жителів області за єдиним телефонним номером 0-800-502-230.

Також зі скаргою можна звернутися за допомогою електронної пошти - Call-centre@adm-pl.gov.ua.

Телефонна лінія працює з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 17:15 (у п'ятницю - 16.00).

В контакт-центрі обіцяють забезпечувати оперативне реагування на проблемні питання соціально-економічного життя.

- Це дозволить вивчати громадську думку щодо основних напрямів діяльності органів виконавчої влади та допоможе підвищити ефективність державного управління, якість підготовки і прийняття рішень з найважливіших питань соціально-економічного життя з урахуванням думки громадськості; створить додатковий механізм інформування громадськості із питаннями державної політики, - зазначено в повідомленні Полтавськойї обласної ради.