Що не так із іміджем Полтави та як його покращити?

Сьогодні у Полтавській міській раді відбулося засідання робочої групи з розробки маркетингової стратегії. Під час засідання представники проєкту «ПРОМІС» говорили з полтавцями про проблеми іміджу міста та бачення майбутнього Полтави.

Заступник міського голови з економічних питань Тетяна Юрченко зауважила, що громадяни можуть надавати свої пропозиції щодо розвитку міста.

Про імідж Полтави головний експерт проєкту ПРОМІС Ігор Лєпьошкін відгукнувся негативно. Він каже:

– Відбувається трохи не те, чого ми очікували. Що ви робите для того, щоб сформувати імідж? Робота, яка йде – абсолютно фактична. Ще один нюанс – критичність міста. Якщо подивитися коментарі під цікавими речами, то бачимо багато негативних. Це показує те, що роботу потрібно вести цілеспрямовано, інакше це не покращить імідж.

До Полтави не приїжджає велика кількість туристів. Про це розповіла консультант проєкту ПРОМІС Валентина Затишняк. Вона поділилася результатами опитування, у якому взяли участь 720 осіб. Серед них мешканці міста, ділові люди, діти та молодь.

Найчастіше Полтаву відвідують туристи з України. Позитивний імідж місто має більше серед гостей, ніж серед полтавців. На питання «Чому необхідно покращувати імідж Полтави?» учасники опитування відповіли «для залучення бізнесу».

Жителі Полтави розповіли й про те, звідки дізнаються новини. Респонденти відповідали, що переважно із інтернет-видань. До речі, за цими відповідями 0532.ua – один серед лідерів новинних сайтів у Полтаві.

Але сумним, за словами Валентини, є те, що людям найцікавіше читати новини на такі теми:

Кримінал – 33%

Місцева влада – 12%

Культура – 10 %

Освіта – 8%

Економіка – 5%

Також були проведені опитування студентів з інших країн і студентів-українців окремо. Іноземці не задоволені тим, що неможливо відкрити рахунок у банку, не вистачає інформації про прозору оренду житла, полтавці не толерантні та не знають англійської мови. Полтавським студентам не подобається, що багато іноземних гостей вмикають музику занадто гучно, нечемно себе поводять, і тому вони так ставляться до них, хоча й терплять.

На засіданні полтавським депутатам дали поради, як покращити імідж міста. Першим кроком має стати діалог з людьми і відкритість. Таким чином з'явиться довіра і прагнення залишатися у Полтаві. Також потрібно налагоджувати контакт з людьми зі сферу бізнесу, які прийматимуть туристів. Порадили й створити мовні клуби та проводити більше заходів, на яких туристи зможуть комунікувати з полтавцями.

Раніше ми розповідали про проект канатної дороги, який планують втілити у Полтаві.