Полтавщина посіла шосте місце в Україні за результатами ЗНО

«Освіта Полтавщини на шляху впровадження Нової української школи: підсумки 2018/2019 навчального року та основні завдання на 2019/2020 рік»- під такою назвою сьогодні пройшла конференція у оновленій залі обласної ради.

«- Ми традиційно проводимо конференцію освітян наприкінці серпня. Передусім, аби підбити підсумки минулого року та окреслити плани на перспективу. До нового навчального року Полтавська освіта повністю готова. 14,8 тисяч першокласників підуть до школи. А всього 30 тисяч дітей охопить Нова українська школа. Тобто , це вже діти другого класу. Маємо фінансування на новації – вже надійшла державна субвенція 44 млн грн. на оснащення класів відповідно до вимог Нової української школи. З них 10,5 млн грн на підготовку вчителів, тренерів, супервізорів. А решта на придбання меблів, дидактичних матеріалів, обладнання на умовах співфінансування. Зауважу, що місцеві органи самоврядування теж підтримують освіту. Сума коштів на оснащення класів відповідно до вимог НУШ склала 67 млн грн загалом по області. Кошти вже майже повністю освоєні. Радує, що змінюється зміст і форма школи. За три роки маємо відчутні зміни. У нас вже 56 опорних шкіл, це четвертий результат по Україні, шоста позиція по Україні за результатами ЗНО”, – розповіла директор департаменту освіти і науки ОДА Олена Харченко.

У своєму інтерв’ю для місцевих ЗМІ Олена Харченко розповіла і про проблеми, з якими щодня стикається освітня галузь. Одна з головних - брак кадрів. Особливо не вистачає вчителів іноземних мов та математики, інклюзивно – ресурсних центрів, реабілітологів . Переважно – у селах. Нині освітяни разом з керівниками місцевих громад розробляють стратегію, як заохотити вчителів їхати працювати у село. Однак, поки що проблема лишається дуже актуальною.

Розповіла Олена Харченко , чи готові школи Полтавщини до інших новацій:

«- З цього року всі школи Полтавщини мають бути готові надавати освітні послуги у вечірній час. Така форма за бажанням дитини і батьків може бути впроваджена за індивідуальним графіком. Учні можуть отримувати освітні послуги в інших школах. Скажімо, у сусідньому закладі кращий спортзал чи ще щось – отже,учні можуть там проводити ці уроки на договірній основі. Мета реформи – зробити освіту якомога ближчою для учнів і якіснішою» .

Раніше ми розповідали Які новації чекають учнів з першого вересня?