В Управлінні Державного агентства рибного господарства у Полтавській області функціонує цілодобова телефонна «гаряча лінія». На неї можна звертатися у разі виявлення порушень правил рибальства на підконтрольній території патруля.
Протягом 2018 року на телефон «гарячої лінії» Полтавського рибоохоронного патруля надійшло 52 звернення. Громадяни телефонували за наданням консультації з питань дотримання Правил любительського і спортивного рибальства, заборонених знарядь лову та боротьби з їх збутом, закриття навігації. З питань нерестової заборони звернулись 26 громадян, із них — на сім звернень надано письмову відповідь фахівцями відділу іхтіології та регулювання рибальства, а також сектором юридичної роботи. За всіма повідомленнями, що надходили від небайдужих громадян, державні інспектори здійснювали рибоохоронні рейди на території водойм, де стався інцидент для підтвердження фактів природоохоронних правопорушень.
— Звернення громадян — один із механізмів взаємодії між рибоохоронним патрулем та громадянами, що дає можливість оперативно реагувати на порушення правил рибальства та затримувати порушників на «гарячому». Також ми можемо надавати роз’яснення з питань дотримання Правил любительського та спортивного рибальства, — прокоментувала очільниця Полтавського рибоохоронного патруля Оксана Кулинич.
При проведенні рибоохоронної роботи стосовно наданої інформації у повідомленнях з «гарячої лінії» вона не підтвердилась у 18 випадках. По 5 зверненням складено Акти виявлення та вилучення майна, власник якого не встановлений. Вилучено 6 сіток з рибою: карась сріблястий загальною вагою 34,6 кг. Рибу конфіскували та здали до рибоприймального пункту для реалізації з подальшим перерахуванням коштів до державного бюджету.
Задокументовано також одне порушення за ч.3 ст.85 КУпАП, накладено штраф 51 грн та два — за ч.4 ст.85 КУпАП. У порушників вилучено 2 одиниці заборонених знарядь лову та 0,5 кг риби, нараховані збитки за таксами, завданих рибному господарству, на суму 221 грн.
— Шановні громадяни та рибалки! Дякуємо вам за небайдужість та звернення на «гарячу лінію» Полтавського рибоохоронного патруля щодо виявлених вами порушень правил рибальства! Проте щоб відреагувати на ваше звернення та направити на місце порушення рейдову групу, Управління Державного агентства рибного господарства у Полтавській області повинне зареєструвати ваше звернення відповідно до ст.5 Закону України «Про звернення громадян», — прокоментувала Оксана Кулинич.
Так, у телефонному зверненні має бути обов’язково зазначене прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання тощо. Відповідно, якщо ви не хочете назвати таку інформацію — ми не маємо змоги зафіксувати ваше звернення. Тож звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду. Ваша інформація є дуже цінною в нашій роботі і допоможе Управлінню ефективно реагувати на імовірні порушення.
За наданням консультації та повідомленням про виявлене порушення ви можете звертатися на цілодобову телефонну «гарячу лінію»: (096) 9075008 та (0536) 758278 в робочий час (з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00).
Раніше ми повідомляли Полтавський рибоохоронний патруль святкує свій другий день народження