В «Укрпошті» відповіли на претензії щодо довжелезних черг у Полтаві

Минулого тижня ми писали про ситуацію у центральному відділенні полтавської «Укрпошти». Там у довжелезних чергах з 30-50 людей нещасним клієнтам національного оператора доводиться годинами чекати, щоб отримати чи відправити свої посилки. При цьому, із 8 віконець відділення відправленнями займаються 1-2, тоді як інші працівники зрідка неквапливо приймають листи або продають марки.

Ми звернулися до керівництва полтавської філії «Укрпошти» за коментарем такого дивного розподілу навантаження у найбільшому відділенні. І коментар нас, зізнаємося, здивував:

     – Черги у центральному відділенні  – це знак нашої популярності, – передала нам слова свого директора представниця канцелярії Полтавської дирекції,  – Якщо у центральному відділенні великі черги, то це означає, що послуги «Укрпошти» користуються попитом у населення.

Що ж, все досить логічно і послідовно. Якщо вже створювати штучний «совок» у своєму відділенні, то вже й обгрунтування цьому хай буде повністю «совкове». Замість того, аби просто перерозподілити навантаження і надавати найпопулярнішу послугу (прийом-видача посилок) не 1 касиру, а хоча б 4, Полтавська дирекція вирішила показати полтавцям усю свою «ажіотажність» і маринувати їх по 3 години в одній черзі.

До речі, автору цього матеріалу вже вдруге доводиться штурмувати центральне відділення, аби отримати посилку. Минулого разу цілий робочий день не хотілося витрачати на очікування. З другої спроби посилку вдалося отримати, відстоявши в черзі півтори години.