Міністерство освіти і науки України на своєму сайті винесло на громадське обговорення до 10 жовтня новий порядок проведення інституційного аудиту в середніх школах.
На відміну від атестації закладів, що мала наглядово-контрольні функції, інституційний аудит впроваджується як інструмент підтримки закладів загальної середньої освіти. Планується, що комплексна зовнішня перевірка торкнеться управління, навчальних процесів, а також якості освіти.
Експерт з освітньої реформи проекту “Медіашкола з Децентралізації. Курс-ІІ”, який реалізує Центр Ейдос за підтримки програми “U-Lead з Європою” Лілія Боровець вважає такий підхід більш ефективнішим, ніж старі перевірки.
- Раніше проводили контроль, тепер створюється і запускається ціла система забезпечення якості освіти з різними індикаторами та компонентами, - підкреслила Лілія Боровець.
Заклади оцінюватимуть за чотирма напрямами: освітнє середовище, система оцінювання учнів, діяльність учителів та управлінські процеси.
Планується, що інституційний аудит шкіл буде проводитися раз на 10 років. Проте у неефективних закладах перевірки можуть бути частіше.