У «Полтаватеплоенерго» втомилися від матюків в коридорі і створили для вас інтернет-сервіс
В «Особистому кабінеті споживача» (http://abon.te.pl.ua/), що на сайті «Полтаватеплоенерго», можна слідкувати за станом поточного рахунку, дізнатися про кількість зареєстрованих осіб та розмір опалювальної площі. Також тут є змога оплачувати рахунок та замовити його надходження на електронну скриньку.
Вкладка «Поточний рахунок» (http://abon.te.pl.ua/potochni-rakhunki)
Тут споживач побачить, скільки коштів і за який період він сплатив та скільки ще має сплатити. На підвкладці «Прилади обліку» можна проконтролювати, але не вносити показники приладів обліку теплопостачання та гарячої води.Показники там зазначені як попередні, так і поточні.
Вкладка «Оплати» (http://abon.te.pl.ua/oplati-subsidiji)
На ній зазначені дати платежів, назва банку, через який проводилася оплата, а також сума платежу. Натиснувши на підвкладку «Субсидії», можна побачити, яка сума субсидії і за який період вона нараховувалася споживачу.
Вкладка «Взаєморозрахунки» (http://abon.te.pl.ua/vzaemorozrakhunki)
Використовуючи її, споживач може дізнатися суму боргу чи переплати за централізоване опалення і постачання гарячої води на початок і кінець кожного розрахункового періоду, суми нарахувань і проведених оплат, розміри субсидії та/або компенсації.
Вкладка «Особовий рахунок» (http://abon.te.pl.ua/osobovij-rakhunok)
На ній споживач зазначає персональні дані: номери рахунку та договору, прізвище, ім’я, по батькові, адресу. Також тут міститься інформація про опалювальну площу та кількість мешканців.
Натиснувши підвкладку «Пільги», користувач дізнається про наявність і розмір пільг на постачання послуг «Полтаватеплоенерго».
Вкладка «Прилади обліку» (http://abon.te.pl.ua/priladi-obliku)
Натиснувши її, можна дізнатися про поточні показники, а також про стан і вид приладу обліку. Саме цю вкладку слід використовувати споживачам, щоб передати показники лічильників.
Вкладка «Редагувати профіль» (http://abon.te.pl.ua/redaguvati-profil)
За її допомогоюспоживач може змінювати дані про свій обліковий запис: пароль від особистого кабінету, електронну адресу та номер мобільного телефону. Також можна замовити доставку рахунка на електронну пошту чи відмовитися від традиційної доставки паперових рахунків.
Вкладка «Інструкція користувача» (http://abon.te.pl.ua/instruktsiya)
Вона містить докладну інформацію про «Особистий кабінет споживача» від «Полтаватеплоенерго». А саме тутдетальніше описуються функції вкладок «Поточний рахунок», «Оплати», «Взаєморозрахунки», «Особовий рахунок», «Прилади обліку» тощо.
Вкладка «Контакти» (http://abon.te.pl.ua/kontakti)
На ній міститься інформація стосовно адреси і телефонів абонентської служби «Полтаватеплоенерго» та графік її роботи.
Також можна скористатися послугою електронної консультації. Для цього потрібно ввести своє ПІБ, електронну адресу, сформулювати запитання та надіслати його.