Досить чекати «безплатного автобуса» і лаятися у черзі! Користуйся вдома сервісом «Особистий кабінет», каже «Полтаватеплоенерго»!

У «Полтаватеплоенерго» втомилися від  матюків в коридорі і створили для вас інтернет-сервіс

В «Особистому кабінеті споживача» (http://abon.te.pl.ua/), що на сайті «Полтаватеплоенерго», можна слідкувати за станом поточного рахунку, дізнатися про кількість зареєстрованих осіб та розмір опалювальної площі. Також тут є змога оплачувати рахунок та замовити його надходження на електронну скриньку.

Вкладка «Поточний рахунок» (http://abon.te.pl.ua/potochni-rakhunki)

Тут споживач побачить, скільки коштів і за який період він сплатив та скільки ще має сплатити. На підвкладці «Прилади обліку» можна проконтролювати, але не вносити показники приладів обліку теплопостачання та гарячої води.Показники там зазначені як попередні, так і поточні.

Вкладка «Оплати» (http://abon.te.pl.ua/oplati-subsidiji)

На ній зазначені дати платежів, назва банку, через який проводилася оплата, а також сума платежу. Натиснувши на підвкладку «Субсидії», можна побачити, яка сума субсидії і за який період вона нараховувалася споживачу.

Вкладка «Взаєморозрахунки» (http://abon.te.pl.ua/vzaemorozrakhunki)

Використовуючи її, споживач може дізнатися суму боргу чи переплати за централізоване опалення і постачання гарячої води на початок і кінець кожного розрахункового періоду, суми нарахувань і проведених оплат, розміри субсидії та/або компенсації.

Вкладка «Особовий рахунок» (http://abon.te.pl.ua/osobovij-rakhunok)

На ній споживач зазначає персональні дані: номери рахунку та договору, прізвище, ім’я, по батькові, адресу. Також тут міститься інформація про опалювальну площу та кількість мешканців.

Натиснувши підвкладку «Пільги», користувач дізнається про наявність і розмір пільг на постачання послуг «Полтаватеплоенерго».

Вкладка «Прилади обліку» (http://abon.te.pl.ua/priladi-obliku)

Натиснувши її, можна дізнатися про поточні показники, а також про стан і вид приладу обліку. Саме цю вкладку слід використовувати споживачам, щоб передати показники лічильників.

Вкладка «Редагувати профіль» (http://abon.te.pl.ua/redaguvati-profil)

За її допомогоюспоживач може змінювати дані про свій обліковий запис: пароль від особистого кабінету, електронну адресу та номер мобільного телефону. Також можна замовити доставку рахунка на електронну пошту чи відмовитися від традиційної доставки паперових рахунків.

Вкладка «Інструкція користувача» (http://abon.te.pl.ua/instruktsiya)

Вона містить докладну інформацію про «Особистий кабінет споживача» від «Полтаватеплоенерго». А саме тутдетальніше описуються функції вкладок «Поточний рахунок», «Оплати», «Взаєморозрахунки», «Особовий рахунок», «Прилади обліку» тощо.

Вкладка «Контакти» (http://abon.te.pl.ua/kontakti)

На ній міститься інформація стосовно адреси і телефонів абонентської служби «Полтаватеплоенерго» та графік її роботи.

Також можна скористатися послугою електронної консультації. Для цього потрібно ввести своє ПІБ, електронну адресу, сформулювати запитання та надіслати його.