Відрізок траси Київ – Харків досі належить місту, а полтавська міськрада поставила себе вище Кабміну – депутат

Депутат від «Самопомочі» Дмитро Сенчакович твердить, що рішення полтавської міської ради від 16 лютого 2018 року та 29 листопада 2016 року є незаконними і не мають жодних  правових наслідків. Нагадаємо, саме на ці рішення посилається мер Полтави Олександр Мамай, пояснюючи, чому досі у такому аварійному стані знаходиться ділянка траси Київ – Харків, яка проходить через місто і суміщається з вулицями Київське шосе і Харківське шосе. За словами міського голови, влада Полтави не відповідає за ремонт цієї дороги, оскільки передала її у власність держави рішенням сесії.

           –  Процедурно це неправильне рішення, а, отже, не має ніякої юридичної сили, бо порушує статті 2 і 5 Закону України «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності», – прокоментував нам телефоном Дмитро Сенчакович. – За законом, такі об’єкти комунальної власності можуть перейти на баланс держави лише після відповідної постанови Кабінету Міністрів. А такої постанови, звісно, ніколи не було. Тобто, рішення ухвалено в обхід Кабміну, не враховуючи волі самого органу, на баланс якого передається майно.

Служба автомобільних доріг України також підтверджує слова депутата: «Підставою для прийняття на баланс вулиць Київське та Харківське шосе, які суміщаються з міжнародною автодорогою державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський, слугує Постанова Кабінету Міністрів України. На сьогодні вона не прийнята. На даний час ця ділянка автодороги М-03 км 336+873-км 340+961 не знаходиться на балансі Служби автомобільних доріг у Полтавській області»

Але віддамо належне словами мера про високу вартість капітального ремонту цієї ділянки траси, адже він повинен відповідати дещо іншим вимогам і витримувати величезне щоденне навантаження багатотонних фур.

Що робити у цьому глухому куті? Дмитро Сенчакович дає меру Полтави кілька порад: 

            –  Треба відмінити попередні рішення міської ради, провести ямковий ремонт траси, щоб хоча б якось зменшити її аварійність. На це є гроші, до того ж до мене звернулися мешканці вулиці Луценка, які зібрали підписи про прохання не проводити у них капітальний ремонт вулиці і не втрачати на це кошти бюджету. Після цього необхідно прийняти рішення про проведення капітального ремонту цієї ділянки за рахунок співфінансування з державного, обласного і міського бюджетів. Всі ці пропозиції викладені у моєму проекті рішення для чергової сесії міськради, яке відбудеться 20 липня. Але, на жаль, скоріш за все, воно не потрапить на розгляд депутатів цієї сесії через її необґрунтовану терміновість.