Не залишай комунальників на самоті, напиши свої цифри їм у вайбер
З 25 по 30 червня усі споживачі КП «Полтававодоканал» мають повідомити показники своїх лічильників. А оскільки цифровий прогрес дійшов і до комунальників, то тепер зробити це можна навіть через Viber (067 304 33 32).
Це найпростіший спосіб передачі показників комунальникам, який тільки ми з вами бачили, погодьтеся! Зауважте, що повідомлення на номер 067 304 33 32 у Вайбері має містити такі ваші дані:
- Особовий рахунок або код споживача (наприклад, 1050-5800005-55);
- Прізвище, ім’я та по батькові власника особового рахунку (наприклад,
- Іваненко В.П.);
- Адреса (наприклад, вул. Ціолковського, 59, кв. 190);
- Місце установки (кухня, санвузол інше), вид води (холодна і гаряча),
- Поточні показники лічильників.
Повідомлення має виглядати так:
Разом з месенджером діють і старі форми передачі показників.
Необхідну підприємству інформацію можна повідомити звичними способами:
1. Зареєструватися у «Особистому кабінеті абонента» на сайті підприємства (http://cpp.vodokanal.poltava.ua/). З інструкціями щодо цієї процедури можна ознайомитися тут: http://cpp.vodokanal.poltava.ua/resources/instructions/cpp-register-profile-gs-ua.pdf і тут http://cpp.vodokanal.poltava.ua/resources/instructions/cpp-register-address-gs-ua.pdf
У разі виникнення проблем з реєстрацією в «Особистому кабінеті абонента» можна звернутися за адресою webpoltavavodokanal@gmail.com або за телефоном 61-10-08.
2. Зателефонувати на автовідповідач — (0532) 60-91-65.
3. Зателефонувати оператору «Полтававодоканалу» за номерами (0532) 50-96-69, (0532) 61-28-21, 050-403-03-75 та 067-549-92-67. Додзвонитися на ці телефони важче, ніж на автовідповідач. Дзвінків у кінці місяця багато.