Жителі Полтави – одні з найдисциплінованіших в Україні
Рівень розрахунків полтавців за послуги теплопостачання становить 94%. Минулого року цей показник сягав 88%. Про це нам повідомили у «Полтаватеплоенерго». Але не всі споживачі такі сумлінні – 6% полтавців заборгували комунальникам 184 000 000 гривень. Субсидію на оплату послуг теплопостачання взимку отримували 42 тисячі сімей, а влітку – 36 тисяч. З 31 травня ці цифри зміняться:
— Якщо абонент має заборгованість з оплати обов’язкової частки платежу за отримані послуги у сумі більше 20 неоподатковуваних мінімумів (340 гривень),субсидія не призначається, – розповідає Роман Кашин, заступник генерального директора зі збуту «Полтаватеплоенерго. – Якщо протягом двох місяців споживач її врегулює, субсидію призначать з початку міжопалювального сезону. У випадку, коли людина виплатить заборгованість пізніше, субсидію призначать з місяця врегулювання питання. Хоча наявність договору на реструктуризацію заборгованості дає споживачам право на отримання субсидії, бажано розраховуватися в повному обсязі. Оскільки стан розрахунків споживачів та держави перед підприємством цього року кращий, сподіваємося, що надання послуги із постачання гарячої води цього літа буде безперебійним, — зазначив Роман Кашин.
Споживачам необхідно щомісяця передавати до абонентської служби «Полтаватеплоенерго» показники квартирних приладів обліку гарячої води. Це допоможе уникнути розбіжності між обліковими даними підприємства, які зазначаються в рахунках на оплату послуг підприємства, та фактично отриманим обсягом цих послуг.
Зробити це можна телефоном, через офіційний сайт (http://te.pl.ua/on_line/send.php), сервісом «Особистий кабінет споживача» (http://abon.te.pl.ua/), повідомленням на Viberчи Telegram