Перший заступник голови Полтавської ОДА Андрій Пісоцький разом з відповідальними за капітальний ремонт аеропорту Полтави зустрівся із журналістами в аеровокзалі.
Приміщення аеропорту та злітно-посадкова смуга відремонтована більш ніж на 80%.
— Усе обладнання, необхідне для роботи власних та залучених служб підприємства, вже закуплене і починається його монтаж. Але нам потрібно не тільки встановити його, а й протестувати. Також необхідно завершити роботи у приміщеннях аеровокзалу, — зазначив Андрій Пісоцький.
Про те, що загальмувало процес, чому рейс Полтава – Анталія не може відбутися 9 травня, розповів головний підрядник, директор БК «Центр-Буд» Сергій Штрікуль:
— Виникло багато проблем та нюансів, вирішення яких не було закладене в проект. Об’єм робіт постійно збільшувався, а строки залишалися старими. Наприклад, розширення санвузлів. Або перегородки спочатку збиралися робити металопластикові, а зробили із газобетону. Перші легко встановити, а другі треба ще й шпаклювати, фарбувати.
Дах у поганому стані, його ремонту не було у проекті, але його зробили. Також не планувався і ремонт фасаду не зараз він уже практично готовий, фарбується.
— Стела із підсвіткою на в’їзді до аеропорту не була закладена, а зараз монтується. 46 точок для інтернету було закладено, а їх тепер 136. Відеокамер мало б бути вісім чи дев’ять, а реально їх буде 38. Подібні роботи із корегуваннями зазвичай робляться за рік, а не за кілька місяців. Крім того, ми ж стараємося робити так, щоб ремонт був якісний і слугував багато років, — говорить Сергій Штрікуль.
Аби вкластися в авральні строки, «Центр-Буд» працює без вихідних та вночі. 85 робітників постійно виконують ті чи інші роботи.Сергій Штрікуль назвав деякі види недоробок, які залишилися. Потрібно докласти кахлі в санвузлах та додати деякі аксесуари, привезти столи і комп’ютерну техніку.
Через описані причини відбудеться корегування проекту, згідно з яким працює «Центр-Буд».
Натомість із злітно-посадковою смугою – все в порядку, стверджує директор ТОВ «Полтавабудсервіс плюс» Костянтин Касай. Його компанія вкладається в строки і закінчить роботи цього понеділка.
— Покладений вирівнюючий шар асфальтобетону. Він основний, міцний і його можна використовувати, враховуючи навантаження пасажирських літаків авіакомпанії Yanair, яка планує звідси літати. Я даю гарантію на п’ять років. Але цей шар потрібно накривати згодом іншими із використанням геотекстильної решітки. Це такий спеціальний матеріал, який розподіляє навантаження між шарами покриття, — розповів Костянтин Касай. — Зазначу, що злітна смуга була в жахливому стані, із травою між плитами. Руліжна доріжка була в сітці тріщин. Тому ремонт, безумовно, був необхідний.
Загальна ширина відремонтованого об’єкту – 32 метри, довжина – до 700 м.
Тим часом керівник Полтавського осередку Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» Сергій Чумак особисто перевірив доступність аеровокзалу для людей з особливими потребами. Разом із директором комунального підприємства Володимиром Окарою вони домовилися на наступному тижні погодити деякі нюанси для зручності пасажирів цієї категорії.
Зазначимо, що пасажири, які повинні були летіти із Полтави до Анталії 9 травня і вже купили квитки на цей день у туроператора JoinUP!, полетять із Борисполя. Коли ж відбудеться перший серйозний міжнародний рейс з нашого летовища, якого всі так чекають? Це буде найближчої середи після остаточного завершення капітального ремонту аеропорту.
Прес-служба Полтавської ОДА