Як стало відомо, 17 липня Служба автомобільних доріг у Полтавській області оголосила про проведення тендеру на поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава-Олександрія км 6+000 – км 32+000.
Інформація про торги розміщена на сайте публічних закупівель «Прозорро».
Мова йде про поточний середній ремонт 26-кілометрового відрізку автошляху, що знаходиться під Полтавою.
Очікувана вартість робіт складає 390 млн гривень – середня вартість ремонту одного кілометра дороги має не перевищувати 15 млн. гривень.
Безпосередньо торги мають відбутися 22 вересня.
З огляду на суму, можна вважати, що мова йде не про поточний середній ремонт, а фактичну реконструкцію відрізку дороги: в технічному завданні тендерної документації мова йде про створення нового дорожнього покриття загальною товщиною 40 сантиметрів.
Самі ж роботи мають розпочатись цього року та завершитись наступного – це зазначається у проекті договору про закупівлю робіт.
Передбачається, що нове покриття має бути розраховане на статичне навантаження на вісь у 115 кН (кілоньютон). Якщо це перевести у зрозумілі кілограми, то мова йде про навантаження у 11,73 тонни на кожну вісь під час стоянки.
Загалом мають укладати 4 шари: основа з від фрезованого матеріалу, вирівнюючий шар, нижній та верхній шари.
За даними Служби автомобільних доріг у Полтавській області, дорожники використовують технологію холодного ресайклінгу - зняття пошкоджених частин дорожнього покриття, механічну переробку та заміну старого покриття із додаванням додаткових сумішей для відновлення його властивостей. Далі укладається декілька шарів асфальтобетону. Верхній шар дорожнього покриття влаштовують за допомогою щебенево-мастикового асфальтобетону
«Щебенево-мастиковий асфальтобетон - це гаряча асфальтобетонна суміш, що складається з щебеневого каркаса, в якому всі порожнечі між великим щебенем заповнені сумішшю бітуму з подрібненим піском і мінеральним порошком. Специфікою суміші є, зокрема, більш висока, порівняно зі звичайними асфальтобетонними сумішами, температура приготування»,- пояснює технологію укладання заступник начальника Служби автодоріг в Полтавщини Анатолій Мягкохліб.
Зазначимо, що частину цієї траси вже ремонтує одеська компанія ТОВ «Ростдорстрой» – роботи мають можливість спостерігати ті, хто їдуть з Кременчука до Полтави й навпаки.
Компанія «Ростдорстрой» належить людям з оточення нинішнього мера Одеси Геннадія Труханова і відома в Кременчуці ремонтом вулиці Академіка Герасимовича. Крім того фірма вже ремонтує дорогу Кременчук-Горішні Плавні.
Слід відзначити, що до початку ремонту дороги на Полтаву середній час їзди складав 2-2,5 години. Тепер пасажирська маршрутка впевнено долає цей шлях за 1,5 години. При тотальному ремонті дороги між Кременчуком та обласним центром час поїздки цілком спокійно може становити 1 годину.
Цьому має також сприятибудівництво шляхопроводу та транспортної розв’язкипри реконструкції автомобільної дороги державного значення Р-52 Дніпропетровськ-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 129+400 – км 131+150.
Нагадаємо, цьогоріч мають зробитиремонт дороги на Київ за орієнтовні 82 млн. гривень.